Novice99 Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Ser nå plutselig at windows update i 8 dager har forsøkt å innstallere en oppdatering uten å lykkes. På oppdateringsloggen står feilkode (0x800705b4). Jeg har søkt på nett for løsning, men er mange forslag der, og virker som feilkoden også kommer ved andre windowsproblemer. Jeg får den som sagt i forbindelse med Windows Update. Noen her som har hatt samme updateproblem og funnet en løsning ? Ikke direkt relatert til dette problemet kanskje, men har gratisversjonen av AVG, bruker ikke windows defender - men har begynt å vurdere droppe avg og heller bruke windows defender - er det lurt ? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 (endret) Har du i det hele tatt prøvd noen av forslagene du har funnet da? Hvis ikke så vil jeg anbefalle å prøve de først. Endret 14. mai 2017 av meg0709 Lenke til kommentar
myhken Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 men har begynt å vurdere droppe avg og heller bruke windows defender - er det lurt ? AVG er vel hverken noe dårligere eller bedre enn Defender, en oppdatert Defender er faktisk ganske så bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå