maturesh Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Kjøpte ett SB Audigy SB1394 Bulk kort hos psdata da jeg tenkte jeg skulle gå til anskaffelse av iPod og trengte en firewire port. Nå viser det seg at firwireporten ikke funker som den skal, får kun crc error når jeg skal sende data til ipoden. har testa flere ipoder og titta i forum rundt om kring.. Dette problemet gjelder alle Soundcard SB Audigy SB1394 Bulk kort!! Link: iPod feilmelding! Hva skal jeg gjøre med denne saken? Kan jeg sende kortet i retur? Kortet er kjøpt hos PSDATA. --------------------- Mvh/Best regards Martin Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 funker fett med min audigy, men jeg har platinum ex kortet. prøv å bitch litt med creative, kan være at de kan sende deg et kort som funker. www.creative.com Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 prøv å bitch litt med creative, kan være at de kan sende deg et kort som funker. www.creative.com Ja, Creative kommer virkelig til å sende deg et nytt kort... Du kan prøve å oppdatere driverne. Firewire-porten virket fint da jeg brukte Audigy (bulk). Lenke til kommentar
maturesh Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Har nyeste audigy driverne, har testat kortet i annen maskin og på flere ipod'er, samme dritten. Kjøpte kortet hos psdata.no Skjønner virkelig ikke hvorfor ikke bulk funker ok. Var å fikk tatt i en retail kort, det funka som bare juling, men av en eller annen merkelig grunn funker det ikke med bulk kortet. Noen andre som har noe lurt å komme med? forslag etc? Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 tar du en titt f.kes her: discussions.info.apple.com så ser du at det er mye problemer forbundet med Creative 1394 og iPod. Sjekk om du får bytta det tilbake og evt kjøpt et dedikert kort med NEC eller Texas Instruments chipset - koster ikke mer enn ~250 NOK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå