Oter Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 sliter med at jeg har fryktelig seigt slim i halsen og muligens i lungene,høres nesten sånn ut,da jeg trekker pusten så får jeg surklelyd. slimet kan nesten sammelignes med silikon,umulig og bli kvitt. bruker nå bronkyl uten at det har hjulpet noe,har kastet opp litt av slimet et par dager nå,men er minimalt som jeg får opp. får snytt ut det som er i nesen,kommer hvitt tykt slim,men rekker nesten ikke og gå ut av rommet,før det er like ille igjen. noe annet som kan prøves? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Har du prøvd legen? Det er ikke en vidundermedisin, men jeg har hørt om mange som har fått gode resultater. 1 Lenke til kommentar
Oter Skrevet 14. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2017 har ikke prøvd legen nei,kun prøvd bronkyl Lenke til kommentar
Oter Skrevet 14. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2017 nei,har slitt med at jeg får sånn jæklig klebrig slim når jeg blir forkjølet,men denne gangen kjennes det som at sitter i lungene,og det har alldri skjedd før,røyker heller ikke Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 har ikke prøvd legen nei,kun prøvd bronkyl Anbefaler at du tester den. Legen er reseptbelagt så du må til legen for å få legen Lenke til kommentar
Oter Skrevet 14. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2017 har ikke prøvd legen nei,kun prøvd bronkyl Anbefaler at du tester den. Legen er reseptbelagt så du må til legen for å få legen er akkurat det som er problemet,er jo omtrent 2 måneders ventetid tenker jeg,innen den tid,så er nok lungene fulle for lenge siden Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Om du har 2 mnd ventetid på legetime bør du bytte fastlege. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 har ikke prøvd legen nei,kun prøvd bronkyl Anbefaler at du tester den. Legen er reseptbelagt så du må til legen for å få legen er akkurat det som er problemet,er jo omtrent 2 måneders ventetid tenker jeg,innen den tid,så er nok lungene fulle for lenge siden Det du beskriver høres ut som noe som kan gjøre at du ikke våkner og får svart på denne tråden i morgen. Bli kvalt i søvne er kjipe greier vil jeg tro. Du ringer legen og ber om akuttime eller så drar du til legevakten. Det er ikke 2 måneders ventetid hos legen og hvis det er viktig så er det ikke en dags ventetid engang. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Herregud.. skader det å prøve å ringe legen? Jeg hostet her en dag rett etter å ha spist (og drukket melk) og da kjente jeg surkling i inngangen til lungene og kastet opp en diger kladæsj med blankt slim med masse flytende hvitt i. Traff gulvet, heldigvis bommet jeg på teppet. Regner med det hvite var melk. Ble jo litt bekymret men det der skjer bare når jeg har spist (for) mye (for) fort. Lenke til kommentar
Novice99 Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Kontakt fastlegen din i morgen - møt opp på kontoret og be om akuttime. Beskriv problemet slik du gjør her. Lenke til kommentar
Oter Skrevet 17. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2017 ble så jeg kontaktet lege,var ikke noe veldig farlig,var bronkitt,så fikk da noen tabletter,og slimløsende hostesaft,som smaker nydelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå