AnonymDiskusjon Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Med underpriset mener jeg at det kommer til å stige i verdi fremover. Aksjemarkedet? Eiendom? Edelmetaller? Fiat? Anonymous poster hash: af6fe...ed7 Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Vaniljeis! Og amå norske flagg! - Helt frem til Onsdag hvoretter det er ventet en brå prisoppgang! 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2017 Helium Hvordan investerer jeg i det uten å kjøpe beholdere med helium og lagre dette i garasjen? Anonymous poster hash: af6fe...ed7 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Det skulle jeg likt å vite også. Blir vel å investere i et selskap som selger helium, men da er du jo bundet til det selskapet og ikke det som faktisk har verdi. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Bord som er malt med Norske flagg er i vinden for tiden Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 HeliumHvorfor tror du dette? Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 HeliumHvorfor tror du dette? For vi går en heliummangel i vente Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2017 Norske arbeidere. Verdens best betalte arbeidere? De er neppe underpriset. Anonymous poster hash: af6fe...ed7 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Norske forskere er underpriset. Det er en grunn til at Atmel og andre teknologiselskaper som har kjøpt opp bedrifter ikke tar med seg alt til USA. Lønn og sosiale omkostninger er visst en stor del av den grunnen. Det vil si, lønnen er lik. Men i USA dekker gjerne arbeidsgiver helseforsikringer m.m. dette har vi ikke i Norge siden staten dekker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå