IcedInsanity Skrevet 14. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2017 Hvorfor er det så få tekniske finesser i toppfotballen? Hvor er overstegsfintene, rulettene, choppene osv.? Når jeg spiller på bedriftslaget mitt så gjør jeg disse lekkerbiskene gang på gang med stort hell - så hvorfor klarer ikke verdens beste fotballspillere og gjøre det samme? Sikkert fordi motstanderene er bedriftspillere hos deg. 1 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Hvorfor er det så få tekniske finesser i toppfotballen? Hvor er overstegsfintene, rulettene, choppene osv.? Når jeg spiller på bedriftslaget mitt så gjør jeg disse lekkerbiskene gang på gang med stort hell - så hvorfor klarer ikke verdens beste fotballspillere og gjøre det samme? Er du direktøren? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 For en ekstrem fotballspiller Bailly ligger an til å bli. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 nok engang kjempeskudd av martial. når gir han seg? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 der gjør martial hva han kan best, ikke de jævla skuddene. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Ålreit mål! Vi ble en god del bedre etter byttene Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Ballen endrer mer retning av Vertonghen sin fot enn fra Rooney. Tror det burde stå selvmål egentlig Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Det (korte) bildet av Martial som går alene midt på banen med horder av Spurs-fans rundt seg var episk. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Ålreit mål! Vi ble en god del bedre etter byttene Sånn som skjer når man slutter å spille med 5 stoppere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå