Snikpellik Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Nære fra Tony. Synes vi har et par fine angrep nå. Rooney har ikke gjort seg bort som sentral midt foreløpig. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2017 Bare ett lag som har kommet til kamp idag. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Rooney er sååå treeeeg. Bruk en eller anna unggutt sentralt i stedet.. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Hvem bryr seg om denne kampen? Spar mest mulig energi og spillere. Unngå skader så er jeg fornøyd. Det absolutt eneste som teller for United er EL-finalen Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Får ikke med seg så mye i dag, Moss. For noen av lagene. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Virker som dommeren har sovna. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Hva er greia med at alle stoppere plutselig har frikort til å gjøre hva de vil mot Harry Kane? Unnlot han å kjøpe lodd i dommerforeningens store påsketombola? 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Baiily hhar vært frisk på backen. Burde skutt der Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2017 Herregud Bailly..skyt din satans idiot Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Er jævlig overraska over hvordan vi spiller. Bailly ser ut som en vingback mens Tuanzebe er mer som et anker. Sistnevnte blir med opp i nesten alle angrepene våre, og Bailly blir også ofte med. Merkelig. Martial blir stort sett helt isolert på topp. Midtbanen er for treg. Carrick har vært dårlig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 United virker veldig presise på de få skikkelige overgangene de får/tar. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Overgangsspillet er det eneste vi har gjort bra denne omgangen. Lenke til kommentar
Ruterknekt Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Hvorfor er det så få tekniske finesser i toppfotballen? Hvor er overstegsfintene, rulettene, choppene osv.? Når jeg spiller på bedriftslaget mitt så gjør jeg disse lekkerbiskene gang på gang med stort hell - så hvorfor klarer ikke verdens beste fotballspillere og gjøre det samme? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 De er nok ikke like flink som deg,desverre. Lenke til kommentar
blured Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 (endret) (1) Hurtig pasningsspill er mer effektivt. (2) Konsekvensen av å gjøre feil (miste ballen, så motstanderlaget får overgang, osv) er mye større enn gevinsten det er å prøve på slikt spill. (3) Og forssvarsspillere er vanligvis såpass gode 1-1, at det rett og slett er svært få spillere som får det til. Så jo hvordan det gikk med Memphis i PL, men lykkes mye bedre med slikt spill i svakere ligaer. Edit: Og (4), som Danielzu skriver, er nok få som er like flinke som deg https://www.youtube.com/watch?v=Rpuk81HBfZY Endret 14. mai 2017 av blured Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Lol. Gidd å bytte inn Rash nå. Trenger ikke skader og tapt for lengst kampen her. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2017 Da går eg å trener. Dette blir for dumt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå