Rolf Kristensen Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Skrikhalser Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 God søndag herr Kristensen. Dette er ikke gråmåker, uten fiskmåker Fint bilde då av skrikende fiskmåker Med hilsen Herr Olsson Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 14. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2017 God søndag herr Kristensen. Dette er ikke gråmåker, uten fiskmåker Fint bilde då av skrikende fiskmåker Med hilsen Herr Olsson Hei Leif. Hva er forskjellen ? Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 God søndag herr Kristensen. Dette er ikke gråmåker, uten fiskmåker Fint bilde då av skrikende fiskmåker Med hilsen Herr Olsson Hei Leif. Hva er forskjellen ? Mvh. Rolf Hei Rolf Fiskmåken er mindre og slankere, nebbet og beine er gul grønne, gråtruten er då større, lit mindre enn svartbaken og har kjøttfargede bein, gult kraftigt nebb med en rød flekk Det er mine modeller Mvh Leif Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 14. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2017 God søndag herr Kristensen. Dette er ikke gråmåker, uten fiskmåker Fint bilde då av skrikende fiskmåker Med hilsen Herr Olsson Hei Leif. Hva er forskjellen ?Mvh. Rolf Hei Rolf Fiskmåken er mindre og slankere, nebbet og beine er gul grønne, gråtruten er då større, lit mindre enn svartbaken og har kjøttfargede bein, gult kraftigt nebb med en rød flekk Det er mine modeller Mvh Leif Takk for svaret Leif. Nå ble jeg litt klokere Ha en fortsatt fin søndag ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
sussss Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Ja nogen være spektakler..herligt billede..men de larmer så højt..så man bliver hurtig træt af dem :-) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 God søndag herr Kristensen. Dette er ikke gråmåker, uten fiskmåker Fint bilde då av skrikende fiskmåker Med hilsen Herr Olsson Hei Leif. Hva er forskjellen ?Mvh. Rolf Hei Rolf Fiskmåken er mindre og slankere, nebbet og beine er gul grønne, gråtruten er då større, lit mindre enn svartbaken og har kjøttfargede bein, gult kraftigt nebb med en rød flekk Det er mine modeller Mvh Leif Takk for svaret Leif. Nå ble jeg litt klokere Ha en fortsatt fin søndag !Mvh. Rolf Bare hyggelig ☺️ Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Kan nesten høre de helt hit Rolf. Fint fuglebilde, og på en måte dokumentasjon over beteende. PS: Nyttig info fra Leif ang. forskjell på fiske- og gråmåke, lærer så lenge man lever vet du. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Burde jo vært hettemåse kanskje? Stilig bilde, bra det er uten lyd Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Ikke så mye mat å se her så det er kanskje tia for andre ting nå? Greit utsnitt og komp i det grønne. Ikke sylskarpt, men ikke så lett å få heller på disse. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 17. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2017 Mange hjertelige takk til dere alle sammen for de hyggelige kommentarene. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. mai 2017 Del Skrevet 26. mai 2017 Ja, det er kanskje noe de har til felles med menneskebabyer? Men uansett hvor høyt de skriker så skal visst også disse være truet - noe man ikke skulle tro. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg