Gå til innhold

Sunnmørslandskap


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Best i fullstørrelse. Klikka også link til original, men det ble for stort for min Grundig 32 tommers TV_skjerm som jeg kun bruker til PC.

Virka som noe av skarpheten ble skadelidende også der.

Jeg ser en mørk flekk akkurat ute i venstrekanten over trærne som kanskje kunne vært klona vekk - beskjæring også mulig.

Herlige fjellformasjonerr med snø i bakgrunnen som får meg til tenke en V2 i panoramaformat der du kutter vekk steinene i forgrunnen.

 

Roar

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Best i fullstørrelse. Klikka også link til original, men det ble for stort for min Grundig 32 tommers TV_skjerm som jeg kun bruker til PC.

Virka som noe av skarpheten ble skadelidende også der.

Jeg ser en mørk flekk akkurat ute i venstrekanten over trærne som kanskje kunne vært klona vekk - beskjæring også mulig.

Herlige fjellformasjonerr med snø i bakgrunnen som får meg til tenke en V2 i panoramaformat der du kutter vekk steinene i forgrunnen.

 

Roar

God morgen Roar! :)

 

Jeg så også denne mørke flekken etter at jeg hadde lastet opp, håpte ingen ville legge merke til den, men selvfølgelig så du den. ;) Jeg skulle tatt en beskjæring, jeg ser det. :)

I steden for å beskjære dette, skal du heller få et flott bilde av fjell i morgen.. ;)

Lenke til kommentar

 

Best i fullstørrelse. Klikka også link til original, men det ble for stort for min Grundig 32 tommers TV_skjerm som jeg kun bruker til PC.

Virka som noe av skarpheten ble skadelidende også der.

Jeg ser en mørk flekk akkurat ute i venstrekanten over trærne som kanskje kunne vært klona vekk - beskjæring også mulig.

Herlige fjellformasjonerr med snø i bakgrunnen som får meg til tenke en V2 i panoramaformat der du kutter vekk steinene i forgrunnen.

 

Roar

God morgen Roar! :)

 

Jeg så også denne mørke flekken etter at jeg hadde lastet opp, håpte ingen ville legge merke til den, men selvfølgelig så du den. ;) Jeg skulle tatt en beskjæring, jeg ser det. :)

I steden for å beskjære dette, skal du heller få et flott bilde av fjell i morgen.. ;)

 

Jeg brukte dette helvetes tunge svære 100-400 objektivet, jeg sliter med å holde det i ro..

Hadde jeg gått på fototur alene, kunne jeg satt på stativ, men så lenge man bare er ute på tur sammen med andre, så blir det håndholdt som gjelder. :)

Lenke til kommentar

Skikkelig flott landskapsbilde.

Frister med en tur til Sunnmøre ila sommeren.

Ikke langt unna meg egentlig.

Mvh Fredrik

Sunnmøre har et vell av fine turer og flott natur, så ta deg gjerne en tur. Det tar vel ca 1time fra Sunndalsøra til Molde, 1/2 time med ferge og så 1t til så er du i Ålesund.

Gi meg beskjed om du vil ha tips til turer eller steder å besøke :)

Tusen takk for fin tilbakemelding.:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...