VRK18 Skrevet 15. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2017 virker som hele grunnlaget for at han er psykopatisk er pga. forholdet til den dama der. er ikke det litt lite grunnlag for og dømme noen sånn egentlig. føles ut som en veldig overfladisk analyse... Ikke mer overfladisk enn analysene som globalistene brukte til å gi Trump det samme stempelet. Er man med på leken så får man tåle streken, som det heter. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Alle politikere har psykopatiske trekk. Jeg har tenkt det samme i årevis. Kan en person som gang på gang påstår at han/hun har det eneste rette svaret, og aldri er i tvil om noe, virkelig være frisk? Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 (endret) Hvilke trekk, helt spesifikt, er det psykiateren mener at Macron utviser..?Hos Trump er grunnen til at nesten alle psykologer mener han har en antisosial personlighetsforstyrrelse en milelang liste:-Forventer at andre følger regler som han ikke bryr seg om selv-Viser ikke anger eller empati-Manipulerende-Paranoide tendenser-Narsissisme-Regresjon i tankemønsteret ved motgang: Ved motgang vil hans tankemønster bli mer barnslig; Sinne, løgn, banning-Mener han har krav på særbehandling...Spørsmålet er ikke om Trump ER syk, men om han er psykopat, sosiopat eller bare en veldig ondsinnet narsissist.Men, dette hører mer hjemme i Trump-tråden.Så. Jeg spør igjen;Hvilke tegn på antisosial personlighetsforstyrrelse var det Macron utviste? Endret 15. mai 2017 av Red Frostraven Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Jeg hørte(!) at franske kommentatorer har fundert på om denne obskure psykiaterens fjerndiagnose kan ha ødelagt for Le Pen, fordi hennes rådgivere trodde på den, og dermed at hun ville klare å vinne ved å vippe han av pinnen i TV-debatten, i stedet for å ta ham på sak. Nå har jeg ikke sett debatten selv, så jeg vet ikke om det står til troende. Men jeg vet at ingen topp-psykiater ville risikert sitt gode navn og rykte ved å fjerndiagnostisere et menneske han ikke hadde truffet eller snakket med. Geir Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 15. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2017 (endret) Alle politikere har psykopatiske trekk. Jeg har tenkt det samme i årevis. Kan en person som gang på gang påstår at han/hun har det eneste rette svaret, og aldri er i tvil om noe, virkelig være frisk? Nei. Politikere har ekstremt dårlig evne til selvransakelse. Ett av få hederlige unntak er Trump, som faktisk har innrømmet feil flere ganger. Endret 15. mai 2017 av VR-katten Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 (endret) virker som hele grunnlaget for at han er psykopatisk er pga. forholdet til den dama der. er ikke det litt lite grunnlag for og dømme noen sånn egentlig. føles ut som en veldig overfladisk analyse... Ikke mer overfladisk enn analysene som globalistene brukte til å gi Trump det samme stempelet. Er man med på leken så får man tåle streken, som det heter. Nå viser jo Trump klare tegn på både det ene og det andre. Gjør Macron det? En diagnose må basere seg på konkrete observasjoner. Endret 15. mai 2017 av hekomo Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Alle politikere har psykopatiske trekk. Jeg har tenkt det samme i årevis. Kan en person som gang på gang påstår at han/hun har det eneste rette svaret, og aldri er i tvil om noe, virkelig være frisk? Nei. Politikere har ekstremt dårlig evne til selvransakelse. Ett av få hederlige unntak er Trump, som faktisk har innrømmet feil flere ganger. Dette er en spøk, ikke sant? Sarkasme? Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 15. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2017 Alle politikere har psykopatiske trekk. Jeg har tenkt det samme i årevis. Kan en person som gang på gang påstår at han/hun har det eneste rette svaret, og aldri er i tvil om noe, virkelig være frisk? Nei. Politikere har ekstremt dårlig evne til selvransakelse. Ett av få hederlige unntak er Trump, som faktisk har innrømmet feil flere ganger. Dette er en spøk, ikke sant? Sarkasme? Lenke til kommentar
/-eple-\ Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 tror hvis en går veldig grundig til verks så får vel alle en slags diagnose lol.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 tror hvis en går veldig grundig til verks så får vel alle en slags diagnose lol.. Ja, hvis man går inn for det så kan man stemple en diagnose på enhver person. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå