Gå til innhold

Skal hjelpe noen å velge ny mobil, Motorola med android er det å anbefale?

Gjest medlem-329093

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093

Jeg går litt i surr med disse Motorola telefonene, driver og ser på CDON.no og der koster G3 999 kroner og G4 888 kroner. Men det som er litt rart er at spesifikasjonene ikke stemmer med det jeg finner ellers på nett. De på CDON har liksom 5 tommer skjerm og 8GB intern lagring, og på G4 står det at man kan ta ut batteriet, men ellers på internett står det at man IKKE kan ta ut batteriet. Hva er greia med dette manglende samsvaret mellom spesifikasjoner egentlig? G4 skal jo ha 5,5 tommer skjerm til og med, ikke 5 tommer. Andre steder på nett står det at disse har 16 eller 32 GB lagring.

Jeg vet heller ikke hvilken av dem som er nyeste modell, hvis det er det som er forskjellen. Virker som de kom ut på samme tid...??

Er veeeeldig fristet av "et godt tilbud" på G3 fordi den også er vann-"tett" men den som skal ha mobilen er veldig hardnakket på at batteriet må kunne byttes ut på noen sekunder uten verktøy, noe det står at ikke er mulig på G3.

Jeg er helt forvirret av spesifikasjonene og vil gjerne bli ferdig med dette, helst før tilbudene fra CDON går ut. Hjelp... 

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-aabLQt

Det er G4 Play som koster 888.- kr. Den har 5 tommer skjerm og kan ta ut batteriet :) Dama har den og er veldig fornøyd mtp pris, den får også Android 7.0 om kun ett par uker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...