Gå til innhold

From an old Man's Sandbox 204, 205 og 206


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her føler jeg du har lykkes med alle tre manupulasjoner med nisjer. Jeg hadde aldri klart dette. Du får klare deg uten meg heretter da jeg fyller 71 på mandag og føler det er på tide å gi seg her inne. Jeg kommer nok til å følge med litt fra sidelinja. Lykke til videre, du er jo bare ungdommen i forhold til meg. Mvh Gunnar

Lenke til kommentar

Her føler jeg du har lykkes med alle tre manupulasjoner med nisjer. Jeg hadde aldri klart dette. Du får klare deg uten meg heretter da jeg fyller 71 på mandag og føler det er på tide å gi seg her inne. Jeg kommer nok til å følge med litt fra sidelinja. Lykke til videre, du er jo bare ungdommen i forhold til meg. Mvh Gunnar

 

71 er da vel ingen alder å gi seg på som fotograf.

Jeg fyller sjøl 70 den 9/8 - 2017 og har ingen planer om å gi meg med det jeg stort sett bruker tia mi til.

Men grattis med dagen imorra.

 

Roar

Lenke til kommentar

 

Her føler jeg du har lykkes med alle tre manupulasjoner med nisjer. Jeg hadde aldri klart dette. Du får klare deg uten meg heretter da jeg fyller 71 på mandag og føler det er på tide å gi seg her inne. Jeg kommer nok til å følge med litt fra sidelinja. Lykke til videre, du er jo bare ungdommen i forhold til meg. Mvh Gunnar

 

71 er da vel ingen alder å gi seg på som fotograf.

Jeg fyller sjøl 70 den 9/8 - 2017 og har ingen planer om å gi meg med det jeg stort sett bruker tia mi til.

Men grattis med dagen imorra.

 

Roar

Jeg kommer nok til å ta meg kameraet der jeg ferdes. Takk for gratulasjon! Mvh Gunnar
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...