Roar Kneppen Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 From an old Man's Sandbox 204, 205 og 206 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Her føler jeg du har lykkes med alle tre manupulasjoner med nisjer. Jeg hadde aldri klart dette. Du får klare deg uten meg heretter da jeg fyller 71 på mandag og føler det er på tide å gi seg her inne. Jeg kommer nok til å følge med litt fra sidelinja. Lykke til videre, du er jo bare ungdommen i forhold til meg. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Dette er ikke noe jeg greier å gi noe kritikk på. Det er dekorativ kunst, der jeg foretrekker V1. Jeg likte best fargespillet i den. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2017 Her føler jeg du har lykkes med alle tre manupulasjoner med nisjer. Jeg hadde aldri klart dette. Du får klare deg uten meg heretter da jeg fyller 71 på mandag og føler det er på tide å gi seg her inne. Jeg kommer nok til å følge med litt fra sidelinja. Lykke til videre, du er jo bare ungdommen i forhold til meg. Mvh Gunnar 71 er da vel ingen alder å gi seg på som fotograf. Jeg fyller sjøl 70 den 9/8 - 2017 og har ingen planer om å gi meg med det jeg stort sett bruker tia mi til. Men grattis med dagen imorra. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Jeg mener å ha sett disse før ett eller annet sted....men uansett så er de meget severdige alle tre. MVh. Rolf Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2017 Jeg mener å ha sett disse før ett eller annet sted....men uansett så er de meget severdige alle tre. MVh. Rolf Jeg har mange i samme stilen med glassbiter så det kan også ha vært andre du har sett. Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Her føler jeg du har lykkes med alle tre manupulasjoner med nisjer. Jeg hadde aldri klart dette. Du får klare deg uten meg heretter da jeg fyller 71 på mandag og føler det er på tide å gi seg her inne. Jeg kommer nok til å følge med litt fra sidelinja. Lykke til videre, du er jo bare ungdommen i forhold til meg. Mvh Gunnar 71 er da vel ingen alder å gi seg på som fotograf.Jeg fyller sjøl 70 den 9/8 - 2017 og har ingen planer om å gi meg med det jeg stort sett bruker tia mi til. Men grattis med dagen imorra. Roar Jeg kommer nok til å ta meg kameraet der jeg ferdes. Takk for gratulasjon! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Vanskelig å gi kommentar her, men de er flotte å se på og passer ypperlig som veggpryd! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 To "konstruerte" vesener som ser ut til å ha god kontakt med hverandre. Dekorativt. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Jeg ser et artig "smilefjes" og velger meg v1 mvh Torhild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg