anonym2911 Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 noen som skjønner noe av alle bildene i starten av forberdelseshefte? Lenke til kommentar
Mr. Steal Your Text Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 hvem får 6er i norsk? jeg 1 Lenke til kommentar
Almeida Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 hva er egentlig greia med teksten "Från djungeltelegraf till Internet"? Jeg tror de vil vise at ved en innholdliste kan man kommunisere hva boken handler om. Lenke til kommentar
Emsen2h Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Kan noen forklare meningen bak teksten "Sinna Mann" ? "sinna mann" tror jeg er en bok. Les i tidligere komentarer så tror jeg du finner det du lurer på Lenke til kommentar
Emsen2h Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 hva er egentlig greia med teksten "Från djungeltelegraf till Internet"? Jeg tror de vil vise at ved en innholdliste kan man kommunisere hva boken handler om. jo, ja kansje Lenke til kommentar
W3IGI2W9 Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Hva handler flørteskulen om! Lenke til kommentar
Emsen2h Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Hva handler flørteskulen om! jeg tror teksten er der for å vise måter å komunisere på når man er forelsket Lenke til kommentar
Smil:) Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Kan noen forklare meningen bak teksten "Sinna Mann" ? Teksten handler om en sønn som mishandles av den voldelige faren, men som ikke får sagt det han føler. Faren er snill innerst inne, men klarer ikke å kontrollere reaksjonene sine. Moren er svak og redd. Hvordan vet du det? har du lest deg opp på bak-historien til teksten? Vi hadde om denne barneboken i 8. klasse. Det finnes en film, søk etter den på youtube. 2 Lenke til kommentar
Emsen2h Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Kan noen forklare meningen bak teksten "Sinna Mann" ? Teksten handler om en sønn som mishandles av den voldelige faren, men som ikke får sagt det han føler. Faren er snill innerst inne, men klarer ikke å kontrollere reaksjonene sine. Moren er svak og redd. Hvordan vet du det? har du lest deg opp på bak-historien til teksten? Vi hadde om denne barneboken i 8. klasse. Det finnes en film, søk etter den på youtube. ahhh. takk! Stor hjelp Lenke til kommentar
Emsen2h Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 jeg tror kanskje at vi får oppgaver som går ut på hvordan vi kan komunisere med andre, for eksempel invandrere, for å få dem til å føle seg bekvemme og imotatt. Lenke til kommentar
ANONYMUSSSS Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Kan noen forklare meningen bak teksten "Sinna Mann" ? Teksten handler om en sønn som mishandles av den voldelige faren, men som ikke får sagt det han føler. Faren er snill innerst inne, men klarer ikke å kontrollere reaksjonene sine. Moren er svak og redd. Hvordan vet du det? har du lest deg opp på bak-historien til teksten? Vi hadde om denne barneboken i 8. klasse. Det finnes en film, søk etter den på youtube. ahhh. takk! Stor hjelp Veldig bra:) Får frem hele budskapet:D Lenke til kommentar
Mr. Steal Your Text Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Noen som har noen tips til spennende ting jeg kan skrive om i ei novelle? Lenke til kommentar
Morgiv60 Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Film til sinna mann: https://www.youtube.com/watch?v=1SsXQ8M4Ee8&list=PLNe6OVzQjY-_biaEN6oVDumjaoJjJpMOK 1 Lenke til kommentar
Emsen2h Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Noen som har noen tips til spennende ting jeg kan skrive om i ei novelle? om det er til temaet kommunikasjon, så kan du ta med noen som ikke tørr å vise hva de føler, eller noen som viser det på feil måtte og havner i trøbbel 1 Lenke til kommentar
emoji123 Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 For dei som e interessert i ein lita oppsummering på boka «sinna manen» so kan du finne ein her : https://norles2011-09.wikispaces.com/Sammendrag+Sinnamann Lenke til kommentar
cxntaaah Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 For dei som e interessert i ein lita oppsummering på boka «sinna manen» so kan du finne ein her : https://norles2011-09.wikispaces.com/Sammendrag+Sinnamann http://nrksuper.no/super/megafon/sinna-mann/ Du kan og sjå filmen på nrk super Lenke til kommentar
Mr. Steal Your Text Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Noen som har noen tips til spennende ting jeg kan skrive om i ei novelle? om det er til temaet kommunikasjon, så kan du ta med noen som ikke tørr å vise hva de føler, eller noen som viser det på feil måtte og havner i trøbbel Jeg vil helst skrive om noe med litt meir action. Lenke til kommentar
Emsen2h Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Noen som har noen tips til spennende ting jeg kan skrive om i ei novelle? om det er til temaet kommunikasjon, så kan du ta med noen som ikke tørr å vise hva de føler, eller noen som viser det på feil måtte og havner i trøbbel Jeg vil helst skrive om noe med litt meir action. hva med et mord. hvor du fokuserer på komunikasjonen og går i detalj hvordan kroppspråket er og hvordan noen prøver å skule noe 1 Lenke til kommentar
Mr. Steal Your Text Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Noen som har noen tips til spennende ting jeg kan skrive om i ei novelle? om det er til temaet kommunikasjon, så kan du ta med noen som ikke tørr å vise hva de føler, eller noen som viser det på feil måtte og havner i trøbbel Jeg vil helst skrive om noe med litt meir action. hva med et mord. hvor du fokuserer på komunikasjonen og går i detalj hvordan kroppspråket er og hvordan noen prøver å skule noe Takk for svar! Det var ein veldig god ide! Lenke til kommentar
Emsen2h Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Noen som har noen tips til spennende ting jeg kan skrive om i ei novelle? om det er til temaet kommunikasjon, så kan du ta med noen som ikke tørr å vise hva de føler, eller noen som viser det på feil måtte og havner i trøbbel Jeg vil helst skrive om noe med litt meir action. hva med et mord. hvor du fokuserer på komunikasjonen og går i detalj hvordan kroppspråket er og hvordan noen prøver å skule noe Takk for svar! Det var ein veldig god ide! bare hyggelig. liker å skrive historier selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå