Mr. Steal Your Text Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Kan noen forklare meningen bak teksten "Sinna Mann" ? Jeg tror Boj har en far som slår han, og denne hemmeligheten vil han ikke si, og han føler seh presset til å si det. Det kan stemme ja 1 Lenke til kommentar
Emsen2h Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Kan noen forklare meningen bak teksten "Sinna Mann" ? Jeg tror Boj har en far som slår han, og denne hemmeligheten vil han ikke si, og han føler seh presset til å si det. det kan være mulig. det er i allefall noe han ikke tørr å si Lenke til kommentar
Emsen2h Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Kan noen forklare meningen bak teksten "Sinna Mann" ? Teksten handler om en sønn som mishandles av den voldelige faren, men som ikke får sagt det han føler. Faren er snill innerst inne, men klarer ikke å kontrollere reaksjonene sine. Moren er svak og redd. Hvordan vet du det? har du lest deg opp på bak-historien til teksten? Lenke til kommentar
TrulsAndersen Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Kan noen forklare meningen bak teksten "Sinna Mann" ? Teksten handler om en sønn som mishandles av den voldelige faren, men som ikke får sagt det han føler. Faren er snill innerst inne, men klarer ikke å kontrollere reaksjonene sine. Moren er svak og redd. Lenke til kommentar
Morgiv60 Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Kan noen forklare meningen bak teksten "Sinna Mann" ? Teksten handler om en sønn som mishandles av den voldelige faren, men som ikke får sagt det han føler. Faren er snill innerst inne, men klarer ikke å kontrollere reaksjonene sine. Moren er svak og redd. Hvordan vet du det? har du lest deg opp på bak-historien til teksten? Jeg tror han har det Lenke til kommentar
W3IGI2W9 Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Tusen takk Palestina: Bli med her: https://docs.google....dit?usp=sharing Det er bare kaos på dette dokumentet... Ingen får lenger lov til å endre noe! Lenke til kommentar
Gunerius Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Satt og tenkte, før jeg kom på en ting; monolog, altså der det kun er en som snakker og en passiv motaker, eksempel: tale. Vil dere ha kalt det kommunikasjon, ligger litt på grensen, men føler det er noe av det samme med f.eks tegnespråk osv? Innspill? Lenke til kommentar
W3IGI2W9 Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Kan noen forklare meningen bak teksten "Sinna Mann" ? mobbing på skolen fortelling-novelle elevene styrer skolen Lenke til kommentar
Emsen2h Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 hva er egentlig greia med teksten "Från djungeltelegraf till Internet"? Lenke til kommentar
anonym2911 Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 noen som har noen tanker rundt teksten kongens tale? Lenke til kommentar
Gunerius Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 hva er egentlig greia med teksten "Från djungeltelegraf till Internet"? Tror det er et register, oppslagsverk etc Lenke til kommentar
Mr. Steal Your Text Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 hva er egentlig greia med teksten "Från djungeltelegraf till Internet"? Det lurer jeg også på! Lenke til kommentar
W3IGI2W9 Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Bli med her: https://docs.google....dit?usp=sharing Lenke til kommentar
Emsen2h Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 hva er egentlig greia med teksten "Från djungeltelegraf till Internet"? Tror det er et register, oppslagsverk etc men hvorfor har vi et oppslagsverk i forbredelses heftet? Lenke til kommentar
Morgiv60 Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 hva er egentlig greia med teksten "Från djungeltelegraf till Internet"? Det lurer jeg også på! Jeg også!! 1 Lenke til kommentar
ANONYMUSSSS Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Ulike måter å kommunisere på: Sosiale medier Vanleg dialog . . . HIV DERE PÅ - kroppsspråk - sms - samtale - snapchat - tegnespråk (døve) Å gi en person noe, kan vere en måte å vise at en er glad i en person. Kommunikasjonsmodellen i tekstheftet. Lenke til kommentar
YASS Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Kan noen forklare meningen bak teksten "Sinna Mann" ? Lenke til kommentar
ANONYMUSSSS Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 hva er egentlig greia med teksten "Från djungeltelegraf till Internet"? Det lurer jeg også på! Jeg også!! Da er jeg ikke alene 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå