Lord of Evil Skrevet 23. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2017 Eg likte ikkje oppgave A2.. rimelig teit ikke helt enig, A1 var vanskligere! Åh? Jeg skrev A1 på 20min, brukte derimot nesten 1-2 timar på A2 tror jeg xD det tok meg 2 timer å skrive A1 mens A2 tok 1 time, Del B tok ca. 1 time og 45 min, også gjennomsjekket jeg i ca 15 min. Lenke til kommentar
Lord of Evil Skrevet 23. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2017 1700 ord, 5 og en halv side Hehehe ok da, imorgen skriver jeg mer enn deg da! Lenke til kommentar
sanarthi Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Kva oppgåver trur de kjem i morgon? Lenke til kommentar
Bruhh Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Er det innholdet eller språket som telles mest i nynorskeksamen? Lenke til kommentar
Lord of Evil Skrevet 23. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2017 Er det innholdet eller språket som telles mest i nynorskeksamen? Begge like mye! Lenke til kommentar
trygdesnyltar Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 hadde alle som hadde eksamen idag samme oppgåver sjølv om noken hadde bokmål og nokon hadde nynorsk? 1 Lenke til kommentar
Jannike&co Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 hadde alle som hadde eksamen idag samme oppgåver sjølv om noken hadde bokmål og nokon hadde nynorsk? Ja 1 Lenke til kommentar
månebedåtten Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Noko tips på kva som kan komme som oppgåver på sidemål? Det som er sikkert, er at det vil være eit mykje meir skjønnlitteært preg over oppgåvane. Lenke til kommentar
Smil:) Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Satt dere hele tiden ut? Jeg ja! Var bare 2 igjen i min klasse etter klokken var 12.30. Jeg var eneste som satt hele tiden ut. Det er rart! ahah... Hos oss var det bare 3/45 (ish) som gikk før kl14. 2 Lenke til kommentar
Norsk eksamen Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Hva er det dere øver på? jeg føler likksom jeg er forbredt siden vi allerede har forbredt oss på et vis. 1 Lenke til kommentar
Norsk_Eksamen2017 Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 uansett hvor mye jeg øver, kommer det uansett et helt annet spørsmål 1 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Hva er det dere øver på? jeg føler likksom jeg er forbredt siden vi allerede har forbredt oss på et vis. Øver ikke så mye. Tenker mer på grammatikk osv. og feil jeg vanligvis gjør. Noen som vet om det er én A-oppgave på nynorsk eksamen? Har hørt at det er én A-oppgave og én B-oppgave (valgfri). Lenke til kommentar
trygdesnyltar Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Hva er det dere øver på? jeg føler likksom jeg er forbredt siden vi allerede har forbredt oss på et vis. det lure eg og på? 1 Lenke til kommentar
Norsk eksamen 2017 Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 (endret) Hva er det dere øver på? jeg føler likksom jeg er forbredt siden vi allerede har forbredt oss på et vis.det lure eg og på? Tror ikke dere trenger å øve på noe mer. Kanskje på målformene, f.eks. regler i nynorsk Endret 23. mai 2017 av Norsk eksamen 2017 1 Lenke til kommentar
Norskmeister Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Dere er faen meg legender ass. De heftene er legandariske! 1 Lenke til kommentar
Norsk eksamen 2017 Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Glemte å oppgi kilde når det gjaldt et bilde. Jeg oppga kilde på tekstene osv., men akkurat det bildet hadde jeg ikke kilde på. Noen som vet konsekvensene av dette? Lenke til kommentar
Norsk eksamen 2017 Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Noko tips på kva som kan komme som oppgåver på sidemål? Det som er sikkert, er at det vil være eit mykje meir skjønnlitteært preg over oppgåvane. Jeg er overbevist om at det kommer en oppgave der man man skrive en novelle der hovedpersonen opplever å bli diskriminert pga. språk, holdninger osv. Eller en saktekst om utvikling av språket 1 Lenke til kommentar
sanarthi Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Hva er det dere øver på? jeg føler likksom jeg er forbredt siden vi allerede har forbredt oss på et vis. Øver ikke så mye. Tenker mer på grammatikk osv. og feil jeg vanligvis gjør. Noen som vet om det er én A-oppgave på nynorsk eksamen? Har hørt at det er én A-oppgave og én B-oppgave (valgfri). Det er to A-oppgåver på sidemål og? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Hva er det dere øver på? jeg føler likksom jeg er forbredt siden vi allerede har forbredt oss på et vis. Øver ikke så mye. Tenker mer på grammatikk osv. og feil jeg vanligvis gjør. Noen som vet om det er én A-oppgave på nynorsk eksamen? Har hørt at det er én A-oppgave og én B-oppgave (valgfri). Det er to A-oppgåver på sidemål og? Usikker. Vi har tidligere bare hatt én A-oppgave på tentamenene våres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå