Lord of Evil Skrevet 23. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2017 Her er nynorsk versonen vi jobber her: https://docs.google.com/document/d/1Lo0FDFrvroXRs9LL_M8uNpHC6PzAHkMKs_VEmlnvIKw/edit Lenke til kommentar
Lord of Evil Skrevet 23. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2017 Med det same lurer eg på om noen har tilgang til tidligere eksamenssvar. Trenger inspirasjon xD Her er nynorsk versonen vi jobber her: https://docs.google.com/document/d/1Lo0FDFrvroXRs9LL_M8uNpHC6PzAHkMKs_VEmlnvIKw/edit 1 Lenke til kommentar
Lord of Evil Skrevet 23. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2017 Med det same lurer eg på om noen har tilgang til tidligere eksamenssvar. Trenger inspirasjon xD Det ligger på udir sine nettsider (http://lmgtfy.com/?q=norsk+eksamen+svar) Her er nynorsk versonen vi jobber her: https://docs.google.com/document/d/1Lo0FDFrvroXRs9LL_M8uNpHC6PzAHkMKs_VEmlnvIKw/edit Lenke til kommentar
Lord of Evil Skrevet 23. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2017 Herregud! Syyykt bra skrevet og bra tekst. Skal selv ha eksamen i morgen og syntes at dette var syyykt til hjelp. Vil bare vise hvor mye pris jeg setter på dette. Takk Hva er det som er bra skrevet? Eg trur at han snakkar om dokumentet Her er nynorsk versonen vi jobber her: https://docs.google.com/document/d/1Lo0FDFrvroXRs9LL_M8uNpHC6PzAHkMKs_VEmlnvIKw/edit Lenke til kommentar
thewayme Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Hey... Jeg skal ha eksamen imorn fikk tradisjoner som tema.... Lurer på om noen her kunne hjelpe meg med å analysere diktet.... "Idag såg eg" og "Sommernatt" og hvordan jeg kan sammenligne dem!! Plzz Hjelp meg med noen ideer Lenke til kommentar
Bruhh Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Hvordan gikk det med eksamen i dag? Jeg synes oppgave A2 var litt vanskelig... Lenke til kommentar
Dorthe Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Hvordan gikk det med eksamen i dag? Jeg synes oppgave A2 var litt vanskelig... Jeg ble skikkelig skuffet over oppgavene egentlig. Hva skrev du på A2? Lenke til kommentar
Mango<3 Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Hvordan gikk det med eksamen i dag? Jeg synes oppgave A2 var litt vanskelig... Jeg likte heller ikke oppgave A2. Følte ikke at oppgavene hadde så mye å gjøre med kommunikasjon heller... Lenke til kommentar
Bruhh Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Hvordan gikk det med eksamen i dag? Jeg synes oppgave A2 var litt vanskelig... Jeg ble skikkelig skuffet over oppgavene egentlig. Hva skrev du på A2? Jeg også... Trodde det liksom det skulle komme analysering, eller litt mer om hvordan språket har utviklet seg. Det jeg skrev på A2 var litt om språkhistoren, og ordklassene verb, adjektiv og substantiv. Lenke til kommentar
Norsk_Eksamen2017 Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Hvordan gikk det med eksamen i dag? Jeg synes oppgave A2 var litt vanskelig... Jeg ble skikkelig skuffet over oppgavene egentlig. Hva skrev du på A2? Jeg også... Trodde det liksom det skulle komme analysering, eller litt mer om hvordan språket har utviklet seg. Det jeg skrev på A2 var litt om språkhistoren, og ordklassene verb, adjektiv og substantiv. Skrev bare om ordklassene, hvordan du bøyde ordene og i hvilke setninger man kunne bruke ordene Lenke til kommentar
medlem1 Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 skjønte ikke noe særlig av oppgave A2 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Oppgave A2 er jeg enig i at var veldig rar. Den hadde ingenting med kommunikasjon å gjøre. Ellers synes jeg det gikk bra. Hvilken B-oppgave valgte dere? Jeg gikk for B3. Lenke til kommentar
Mango<3 Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Oppgave A2 er jeg enig i at var veldig rar. Den hadde ingenting med kommunikasjon å gjøre. Ellers synes jeg det gikk bra. Hvilken B-oppgave valgte dere? Jeg gikk for B3. Jeg tok også B3. 1 Lenke til kommentar
Smil:) Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Likte virkelig ikke oppgavene... Lenke til kommentar
Frida4678 Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Hvilke oppgaver tror dere vi får i morgen? Lenke til kommentar
Dorthe Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Oppgave A2 er jeg enig i at var veldig rar. Den hadde ingenting med kommunikasjon å gjøre. Ellers synes jeg det gikk bra. Hvilken B-oppgave valgte dere? Jeg gikk for B3. Hvilke oppgaver tror dere vi får i morgen? Håper vi får oppgaver som er mer knyttet til tema. Synes ikke noen av oppgavene i dag hadde så særlig mye med kommunikasjon å gjøre. 2 Lenke til kommentar
cxntaaah Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Hvordan gikk det med eksamen i dag? Jeg synes oppgave A2 var litt vanskelig... Jeg ble skikkelig skuffet over oppgavene egentlig. Hva skrev du på A2? Jeg også... Trodde det liksom det skulle komme analysering, eller litt mer om hvordan språket har utviklet seg. Det jeg skrev på A2 var litt om språkhistoren, og ordklassene verb, adjektiv og substantiv. Skrev bare om ordklassene, hvordan du bøyde ordene og i hvilke setninger man kunne bruke ordene Eg høyrde at nokon i klassen min tok "eit sykkelstyre" og skreiv at dei kunne komme i ulike størrelser og fargar. 2 Lenke til kommentar
Dorthe Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Var nesten på gråten da jeg så oppgavene. Heldigvis tror jeg det gikk helt greit. 1 Lenke til kommentar
cxntaaah Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Oppgave A2 er jeg enig i at var veldig rar. Den hadde ingenting med kommunikasjon å gjøre. Ellers synes jeg det gikk bra. Hvilken B-oppgave valgte dere? Jeg gikk for B3. Jeg tok også B3. Eg tok B1 1 Lenke til kommentar
gorks Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 VI ØVER TIL NYNORSK TENTAMEN! Vær med og hjelp: https://docs.google.com/document/d/1Lo0FDFrvroXRs9LL_M8uNpHC6PzAHkMKs_VEmlnvIKw/edit?usp=sharing 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå