DanielBj Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Hei! Ønsker konstruktiv kritikk på min første seriøse "edit" med dronefilm: Fordi jeg synes det fort blir kjedelig med kun dronevideo venter jeg nå på et sony a7sii, gleder meg til å kunne utfordre kreativiteten videre, så det kommer sikkert flere filmer fra meg etterhvert :-) Lenke til kommentar
Bad Dog Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Trodde DJI Mavic Pro filma i 60 fps, hadde vært kjekkere å sett på, men blir jo såklart noe lengre renderingstid, og er ikke helt sikker på om den filmer i 60fps i det hele. Ellers var videon veldig tøff, synes musikken gikk bra ilag med videon og klippingen/redigeringen i seg selv var kjempebra. Hadde vært tøft å sett en dronevideo av deg, bare denne gangen i grønnere terreng. Kort oppsumert så var dette kjekt, synes det var flott å se på og gleder meg til neste upload. Lenke til kommentar
DanielBj Skrevet 13. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2017 Trodde DJI Mavic Pro filma i 60 fps, hadde vært kjekkere å sett på, men blir jo såklart noe lengre renderingstid, og er ikke helt sikker på om den filmer i 60fps i det hele. Ellers var videon veldig tøff, synes musikken gikk bra ilag med videon og klippingen/redigeringen i seg selv var kjempebra. Hadde vært tøft å sett en dronevideo av deg, bare denne gangen i grønnere terreng. Kort oppsumert så var dette kjekt, synes det var flott å se på og gleder meg til neste upload. Takk for tilbakemeldingen! :-) Jo - Mavic'en filmer i 60fps, men kvaliteten blir heller svært dårlig pga såkalt "moiré" / aliassing. Kunne kanskje brukt det på enkelte klipp, men tror det hadde blitt irriterende ved overdrevent bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå