Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har ett ACN abonnemang... og har ett lite issue med det.

Jeg har egentlig sperre på bruken slik at jeg ikke kan ringe\sende sms for mer enn 250,- + at selve abonnemanget koster ca 45,-. Hvorfor ender jeg da med og få regninger på over 300,- da? Og den siste jeg fikk var på hele 500,-... :mad:

Noen andre som har lignende erfaringer med dette selskapet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

problemet med denne sperren er at det ikke funker. abb ditt oppdateres vell daglig eller oftere. vet ikke hva acn har som rutine. men uansett viss du har igjen 15 kr på abb ditt og det IKKE er oppdatert og du ringer for 500... blir disse trekt fra kontoen din, uansett om sperren er der eller ikke

Lenke til kommentar

Telenor hadde eit slikt sperre abo tidlegere det funka ikkje og telenor måtte trekke krava mot kundane då dei hadde kontrakt på eit vist ringebeløp pr mnd.

Så praksisen på området er at har du skriftleg at ringebeløp ikkje skal overstige

x kroner

slik at rekninga aldri skal vere større enn

maks ringebeløp + mnd avgift + pris på andre valgt tjenester

Så har du ikkje betalingsansvar for det overskytande så lenge det ikkje er grovt uaktsomt (10000++)

så her ville eg kontakta ACN og bestrida karvet deira då dine rekningar etter avtalen ikkje skulle gå over 295,- men at du har fått rekningar på over 500. Dette er deira feil då sperren ikkje virka slik den var lova å gjere, og at du vil a ei rett rekning for det beløpet du skulle ha hatt.

For at deira sperre ikkje fungere er ikkje ditt problem som kunde men deira som tjenesteleverandør.

Håper dette er til hjelp for deg

mvh

JanEiirk

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...