AnonymDiskusjon Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Hadde dere likt det? Anonymous poster hash: bdfa0...89a Lenke til kommentar
Vaffel. Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Kommer litt an på hvor man kjører og hvor mye det kreves at man følger med. Men jeg tror nok ikke jeg hadde tatt sjansen i det hele tatt egentlig. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 med tanke på at folk ikke klarer å kjøre bil mens de snakker i telefonen så tviler jeg på det. 4 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Veit ikke. Om noen melder seg frivillig så kan jeg prøve å finne det ut. 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Å like det, og om det er forsvarlig, er to forskjellige ting. 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2017 Dette har jeg prøvd, faktisk… Blei runka mens jeg kjørte. Jeg opplevde det ikke som vanskelig å kjøre, men i realiteten var det nok ikke forsvarlig allikevel. Anonymous poster hash: e9692...398 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 høres egentlig bare jævlig upraktisk ut. 1 Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Det gjør det ikke lett å kjøre hvertfall, du må jo legge deg litt bakover mens partner får plass til hodet der nede. Har prøvd et par ganger, men ender med å kjøre til siden et sted man er litt skjult og heller gjøre det ordentlig. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Etter min ERFARING:Fokus er faktisk viktig.Man må fokusere for å kunne nyte opplevelsen ordentlig.Og om man kommer, så må man stresse for å opprettholde fokus -- eller gi slipp på fokuset på veien for å nyte opplevelsen.Det er en særdeles dårlig ide;Fokuset kan egentlig bare være ett sted om gangen, og da blir det ett sekund her og et sekund der.Litt som å se på TV mens du løper på tredemølle.Desto fortere du løper, desto dårligere TV-opplevelse.Desto mer du fokuserer på TV-en, desto lavere kvalitet på treningen.Jeg ville nok funnet det mye mer pirrende å bare gjøre det parkert på en parkeringsplass, eller i grøften, mens andre andre biler suser forbi.Med forbehold om at folk kunne blitt fornærmet og at det kunne vanket bot; jeg bryr meg ikke.Jeg synes det er dødssexy å ha sex med en partner skjult i offentligheten. 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Jeg setter bare ned farten og bruker busstopp slik at folk får komme forbi Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Nei, liker ikke å leke russisk rulett i trafikken! Derimot parkert bil på trygg plass uten at det kommer folk å glaner inn vindu etc så ja. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2017 Nei, og jeg har ingen respekt for de som er villig til å sette andres liv i fare for en orgasme. Anonymous poster hash: 65c71...83c 4 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Har prøvd, ikke helt trafikksikkert for å si det mildt, spesiellt ikke når spruten kom. Liker bedre å parkere ved veien å ta en skikkelig pulings Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Jeg har ikke tenkt å prøve å finne ut av det. Potensialet for å ende opp med ansvaret for å ha drept en barnefamilie i en frontkollisjon (i tillegg til at det neppe er den sikreste stillingen for passasjeren å være i hvis man skulle komme ut for en ulykke) overskygger med god margin mitt behov for seksuell tilfredsstillelse. 2 Lenke til kommentar
Forbannadrittonge Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Klarte fint å kjøre til jeg fant et sted å stoppe. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2017 Funker greit på motorveien, ville ikke prøvd det hvis det var masse svinger og stopp.... Anonymous poster hash: 102c8...a97 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 (endret) Har blitt runket mens jeg kjørte bil, jeg hadde nok litt problemer med konsentrasjonen, men det er lettere å kjøre bil mens man blir runket enn det er å spise kebab eller snakke i telefonen, noe jeg klarer helt fint, men unngår mest mulig da det er viktig å ha 100% fokus på veien. Nå har jeg bluetooth og spiser kebaben min på sjappa og runking skjer på soverommet eller dass Endret 20. mai 2017 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Har prøvd, ikke helt trafikksikkert for å si det mildt, spesiellt ikke når spruten kom. Liker bedre å parkere ved veien å ta en skikkelig pulings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg