Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Boys: hadde dere greid å kjørt bil på en forsvarlig måte selv om dere ble runket/sugd samtidig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter min ERFARING:
Fokus er faktisk viktig.
Man må fokusere for å kunne nyte opplevelsen ordentlig.

Og om man kommer, så må man stresse for å opprettholde fokus -- eller gi slipp på fokuset på veien for å nyte opplevelsen.

Det er en særdeles dårlig ide;
Fokuset kan egentlig bare være ett sted om gangen, og da blir det ett sekund her og et sekund der.

Litt som å se på TV mens du løper på tredemølle.
Desto fortere du løper, desto dårligere TV-opplevelse.
Desto mer du fokuserer på TV-en, desto lavere kvalitet på treningen.

Jeg ville nok funnet det mye mer pirrende å bare gjøre det parkert på en parkeringsplass, eller i grøften, mens andre andre biler suser forbi.
Med forbehold om at folk kunne blitt fornærmet og at det kunne vanket bot; jeg bryr meg ikke.
Jeg synes det er dødssexy å ha sex med en partner skjult i offentligheten.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har ikke tenkt å prøve å finne ut av det. Potensialet for å ende opp med ansvaret for å ha drept en barnefamilie i en frontkollisjon (i tillegg til at det neppe er den sikreste stillingen for passasjeren å være i hvis man skulle komme ut for en ulykke) overskygger med god margin mitt behov for seksuell tilfredsstillelse.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Har blitt runket mens jeg kjørte bil, jeg hadde nok litt problemer med konsentrasjonen, men det er lettere å kjøre bil mens man blir runket enn det er å spise kebab eller snakke i telefonen, noe jeg klarer helt fint, men unngår mest mulig da det er viktig å ha 100% fokus på veien. Nå har jeg bluetooth og spiser kebaben min på sjappa og runking skjer på soverommet eller dass  :)

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...