merterje Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Jeg har hatt et par andre innlegg her angående ny installasjon av Windows 10, men nå har jeg fått dreisen på det, unntatt 3-4 ting jeg har oppdaget. Bilde nr. 1 : Det er funksjonsloggen som viser mislykkede installsjoner, men jeg vet ikke om dette betyr noe, da jeg ikke har sett at det har ført til noe vanskeligheter for meg på W 10 ? Bilde nr. 2 : Det andre er en beskjed som ofte kommer opp nede til høyre på skjermen. Det er også angående mislykket installasjon og feil, og jeg skal klikke på den, og det gjør jeg. Bildet viser hva som kommer opp. Men jeg kan ikke se noen feil der eller noe jeg kan gjøre ? Bilde nr. 3 : Det tredje er noe jeg tilfeldig kom over på PCen, der er det flere mapper som ser like ut, men er de det ? eller skal noe slettes av det ? Bilde nr. 4 : Det siste er også noe jeg ikke har stor peiling på. Det er funksjoner angående tale, vet ikke hvilken tale, men det står engelsk der. Jeg forsøkte å endre det til norsk, men det gikk ikke ? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 2. Varslings senter har varslet deg om at det finns info om valgfrie tillegg du kan behandle 3. Ikke rør "noe" i winsxs folderen. Det er microsoft windows sin repository (component store). 4. Ønsker du å snakke til windows (på engelsk) , hvis ikke la det være deaktivert. Lenke til kommentar
merterje Skrevet 14. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2017 Du skrev : 2. Varslings senter har varslet deg om at det finns info om valgfrie tillegg du kan behandle men jeg lurer på om jeg skal av-installere disse 4 program. Hvis jeg taster på de, er det eneste jeg kan gjøre, det er å av-installere dem. Men jeg vet lite om dette da ?? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Jeg ville ikke "av installert" eller skjult de. Men det er "meg". Det er en "har du spørsmål" "få hjelp" link nederst . Kanskje de kan veiledende deg i beslutningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå