Leif Olsson Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Polarmåke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Polarmåke har jeg aldri hørt om. Den så litt olm ut.. Godt fotografert Leif. Jeg likte den tredelte oppbyggingen av bildet, og de fine fargene. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 13. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2017 Polarmåke har jeg aldri hørt om. Den så litt olm ut.. Godt fotografert Leif. Jeg likte den tredelte oppbyggingen av bildet, og de fine fargene. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 13. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2017 Hei Helene☺️ Er en sjelden måke også i nord. Ser lit sliten ut, kanske spist før mye ? Takk før din hyggelige kommentar ☺️ God helg! Leif ? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Bortsett fra litt kraftig høylys på hodet som er lett å få i sterkt lys så funker lys, skarphet og detaljer både i fjærdrakt og "høysåte" bra her. God plassering i flata. Det ser faktisk ut som om nevnte høylys kan dempes selektivt ved å isolere først da jeg synes å se konturer der. Hvis ikke kan forsiktig støytilsetting med påfølgende blur og lysdemping være en løsning. Men slikt krever nok litt prøving og feiling. Brukte det en del på utbrente fugle i tropesol i Goa. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 14. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2017 Bortsett fra litt kraftig høylys på hodet som er lett å få i sterkt lys så funker lys, skarphet og detaljer både i fjærdrakt og "høysåte" bra her. God plassering i flata. Det ser faktisk ut som om nevnte høylys kan dempes selektivt ved å isolere først da jeg synes å se konturer der. Hvis ikke kan forsiktig støytilsetting med påfølgende blur og lysdemping være en løsning. Men slikt krever nok litt prøving og feiling. Brukte det en del på utbrente fugle i tropesol i Goa. Roar Takk Roar, før " høylyst " kommentar God søndag ! Leif Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Skarpt og fint bilde av en for meg ukjente måkeart. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 14. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2017 Skarpt og fint bilde av en for meg ukjente måkeart. Mvh Ragnar Takk Ragnar, før hyggelig kommentar ☺️ Er sjelden måke også i nord ? Mvh Leif ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg