Underdanie Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Jeg har hørt at en kvinne orgasme er så heavy at en mann ville kunne dø, hvis han fikk en sånn orgasme? Nå går det sef aldri ann å finne ut av det. Er det noen som tror på denne påstanden? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Hvorfor går det aldri an å finne ut av det? Hvorfor ville en mann dødd? Hjerteinfarkt kanskje Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Hvis mannen er i nittiåra, mulig. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Åja, så "myten" tar utgangspunkt i at mannens fysiologi er oppbygget på en så radikalt annerledes måte at den ville kolapse i multiorgansvikt og hjertestans, dersom den bel utsatt for de transmittorsubstanser som frigjøres ved en kvinnelig orgasme? Jeg har forresten hørt at en kvinne ville eksplodere hvis en blåval ejakulerer i vedkommende. 6 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Jeg har forresten hørt at en kvinne ville eksplodere hvis en blåval ejakulerer i vedkommende. Trenger ikke blåhval, finnes nok av kvinner og menn som har dødd pga. litt hestesex... 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Høres ut som en variant av ''hvis kvinner måtte føde hadde de dødd av smertene''. Bare bullshit uansett. Nyrestein som går gjennom skal visst gjøre enda mer vondt, hvis ikke verre, og menn overlever dem hele tiden.. (Jeg har aldri hatt barn men har hatt nyrestein som gikk gjennom en gang, skulle ha ringt ambulanse men sov det av istedet da jeg ikke visste hva det var engang, gjorde så vondt at jeg ikke kunne tenke klart og bare jamret meg i timesvis..) 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Høres ut som en variant av ''hvis kvinner måtte føde hadde de dødd av smertene''. Huh? 1 Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Høres ut som en variant av ''hvis kvinner måtte føde hadde de dødd av smertene''. Dette lukter konspirasjon, kvinner har holdt fødselens hemmeligheter skjult for menn i århundrer. Er det egentlig storken, eller er storken bare et skalkeskjul for aliens? *insert tense music* Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Høres ut som en variant av ''hvis kvinner måtte føde hadde de dødd av smertene''. Huh? Sirkulert rundt på nettet lenge. Mange myter ute å går pga feilinformasjon eller misforståelser. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Sist jeg sjekket så er det kvinner som føder mest. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 (endret) Så NETTOPP feilen Mente såklart menn. Det er søndag, gimme a break, og jeg har teknisk sett halvt syn nå (allergi). Endret 14. mai 2017 av BuffyAnneSummers 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Det var en feil altså. Jeg trodde faktisk at det muligens var en ting som sirkulerte rundt, man vet aldri Bra at det ikke står så dårlig til at det faktisk var en ting Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Pøh! For nnoe tull! Alle vet jo at menn har høyere smerteterskel enn kvinner. Derfor tåler vi også en mer orgasmisk orgasme! Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 (endret) Lurer på hvorfor man lurer på sånne rare ting... Hehe hvis en transe får fra mann til kvinne går han da kvinnelig orgasme? :s Endret 28. mai 2017 av SailorMoon Lenke til kommentar
Underdanie Skrevet 29. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2017 Hei! Der er jeg usikker, tror det er likheter, men kanskje forskjell også, fordi penis omgjøres til 'klitoris'. Anatomien er likevel gutt. Analorgasme skal nok være ganske likt, noen påstår at den er sterkere enn kvinnelig orgasme. Men, dette er noe vi nok aldri får svar på, med mindre noen lager instrumenter for å måle nerveaktivitet under orgasmen for begge kjønn. Forutsatt at begge kan slappe av å gi seg hen til nytelsen i forskningens regi da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Heller dø på den måten, enn å råtne i kreft. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Hei! Der er jeg usikker, tror det er likheter, men kanskje forskjell også, fordi penis omgjøres til 'klitoris'. Anatomien er likevel gutt. Analorgasme skal nok være ganske likt, noen påstår at den er sterkere enn kvinnelig orgasme. Men, dette er noe vi nok aldri får svar på, med mindre noen lager instrumenter for å måle nerveaktivitet under orgasmen for begge kjønn. Forutsatt at begge kan slappe av å gi seg hen til nytelsen i forskningens regi da. Jeg tror ikke vi får noe data på dette som man kan sette lit til, mennesker er så forskjellige at å finne en 'fasit' på noe som orgasmer er umulig. Lenke til kommentar
Underdanie Skrevet 30. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2017 Tror det blir omtrent umulig. Ikke nok med at det er forskjell mellom kjønnene, så er det forskjell fra mann til mann og kvinne til kvinne. Selv mine egne orgasmer oppleves forskjellig fra gang til gang, noen svake, andre langvarige og igjen andre som omtrent får meg til å svime av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg