VRK18 Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Kona di får et illebefinnende og du må haste avgårde med henne til sykehuset. På veien møter du plutselig på en gjeng venstreradikale demonstranter som blokkerer veien. Du tuter på dem, men de nekter å flytte på seg. Hva gjør du? Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 13. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2017 Bør man straffes om man kjører over demonstrantene i dette tilfellet? Skal det forventes at man risikerer livet til kona si for å beskytte folk som velger å være idioter? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Ei gammal kone er ikke så farlig. Hadde det vært et barn så hadde jeg pløyet ned hele gjengen. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Kona di får et illebefinnende og du må haste avgårde med henne til sykehuset. På veien møter du plutselig på en gjeng venstreradikale demonstranter som blokkerer veien. Du tuter på dem, men de nekter å flytte på seg. Hva gjør du? Hva hvis de er høyreradikale? 6 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Skal det forventes at man risikerer livet til kona si for å beskytte folk som velger å være idioter? Det kommer vel an på hvor lei man er maset til kona ? Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 13. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2017 (endret) Kona di får et illebefinnende og du må haste avgårde med henne til sykehuset. På veien møter du plutselig på en gjeng venstreradikale demonstranter som blokkerer veien. Du tuter på dem, men de nekter å flytte på seg. Hva gjør du? Hva hvis de er høyreradikale? Lite sannsynlig. Har ikke sett andre enn sosialister gjøre dette, men om teoretisk sett noen ekstremkapitalister... Ja vel. Radikale kapitalister er jo per definisjon for eiendomsretten, så de vil ikke nekte andre å komme seg frem. Lite usannsynlig som sagt. Endret 13. mai 2017 av VR-katten Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Jeg hadde kjørt. Dette hadde forutsatt at det var eneste vei til sykehuset og jeg hadde oppfattet gamlemor som i livsfare. Det er vel ganske nære nødrett? Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Kona di får et illebefinnende og du må haste avgårde med henne til sykehuset. På veien møter du plutselig på en gjeng venstreradikale demonstranter som blokkerer veien. Du tuter på dem, men de nekter å flytte på seg. Hva gjør du? Jeg ville ha gått ut av bilen og forklart situasjonen, eventuelt vist hva som foregår inne i bilen. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Hva om de fortsatt ikke flytter seg? Jeg forstår det slik at disse ikke rikker seg. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 kjørt ganske seint mot dem og forbi, de fleste er ikke sterkere enn en bil, om dem begynte å samle seg måtte jeg setter flere krefter i gang. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Jeg ville ha gått ut av bilen og forklart situasjonen, eventuelt vist hva som foregår inne i bilen. Du tenker som om folk er i stand til å vise skjønn og fornuft? Get outta here! 1 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Kona di får et illebefinnende og du må haste avgårde med henne til sykehuset. På veien møter du plutselig på en gjeng venstreradikale demonstranter som blokkerer veien. Du tuter på dem, men de nekter å flytte på seg. Hva gjør du? Det har jeg aldri opplevd, men det har hendt at veien har vært sperret av barnehagebarn eller marsjerende korps. Hvor har du sett disse demonstrantene i kjørebanen? 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Kona di får et illebefinnende og du må haste avgårde med henne til sykehuset. På veien møter du plutselig på en gjeng venstreradikale demonstranter som blokkerer veien. Du tuter på dem, men de nekter å flytte på seg. Hva gjør du? Går ut av bilen og forklarer situasjonen Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Det er jo aldri greit å kjøre ned folk, men jeg skjønner godt de som sakte triller bilen sin frem for å prøve å få de til å flytte seg. Burde det ikke være ulovlig å blokkere offentlige veier? 1 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 13. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2017 (endret) Går ut av bilen og forklarer situasjonen Sikker? Endret 13. mai 2017 av VR-katten Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Beviser hvor lite rot disse folka har i virkeligheten hvis det der er "attempted murder". Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Går ut av bilen og forklarer situasjonen Sikker? Man kan ikke være sikker på at man overlever mer enn de neste 4 sekundene hvis man tar i betraktning at det er ca den tiden det tar fra en av hovedårene i hjernen sprekker og til hodet treffer skålen med forkostblanding man sitter å spiser ... Men ellers er jeg rimelig sikker på at jeg ville valgt å gjøre det minst ekstreme hvis demonstranter hadde blokkert veien, nemlig antatt at de faktisk hadde nok vett til å slippe meg forbi Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 13. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2017 Men ellers er jeg rimelig sikker på at jeg ville valgt å gjøre det minst ekstreme hvis demonstranter hadde blokkert veien, nemlig antatt at de faktisk hadde nok vett til å slippe meg forbi Men det ser du jo at de ikke gjør. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Men ellers er jeg rimelig sikker på at jeg ville valgt å gjøre det minst ekstreme hvis demonstranter hadde blokkert veien, nemlig antatt at de faktisk hadde nok vett til å slippe meg forbi Men det ser du jo at de ikke gjør. Jeg har ikke erfart dette enda selv, og hva som skjer i og rundt situasjonen i videoen du la ut aner hverken du eller jeg Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Går ut av bilen og forklarer situasjonen Sikker? Saken er at denne karen antakelig vil få besøk av noen mindre blide politibetjenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå