Ragnar Skj Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Flis&Baderomsbutikken Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 "Friskt" perspektiv, med linjer laaangt inn i bildet. Skulle jeg foreslå noe, så måtte det være at toppen av bygget ble vist i sin helhet, men det er dog smak og behag:-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2017 "Konstruksjonen" med ikke opprettet bygg og kutt på topp var bevisst fra min side. Men helt bygg kanskje for pent ? Slik tenkte jeg. Takker Pål for kommentaren til dette heller beskjedne kunstneriske bilde. Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Reistad senteret setter sikkert pris på reklamen - he he. Men som du selv sier så er bildet skyformasjoner og linjer. Lys, skarphet og farger er det heller ingenting å si på. Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Dette bygget har jeg sett mange ganger Ragnar, men aldri fra dette ståstedet. Flott linjeføring. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2017 Reistad senteret setter sikkert pris på reklamen - he he. Men som du selv sier så er bildet skyformasjoner og linjer. Lys, skarphet og farger er det heller ingenting å si på. Roar Takker Roar. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2017 Dette bygget har jeg sett mange ganger Ragnar, men aldri fra dette ståstedet. Flott linjeføring. Mvh. Rolf Ja, det var linjer og skyformasjoner som ble vesentlige elementer i komposisjonen. Takker for kommentar! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg