Carpe Dam Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Beslag i kjøretøy og last til fordel for statskassen, så slutter slikt forholdsvis fort... 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Tydeligvis mye problemer med slike systemer https://tungt.no/transportmagasinet/hvorfor-jukser-lastebiler-med-adblue-3306410 Lenke til kommentar
knutinh Skrevet 11. juni 2017 Del Skrevet 11. juni 2017 Gleder meg til de selvskjørende vogntogene kommer jeg. Da blir det vel ikke tryggt på veiene lengre, om det sitter en kynisk leder og programmerer disse til fingerspissene på bryte fartsgrenser for kortest mulige kjøretider. Når det også mangler en sjåfør i førerhuset som ellers ville ha risikert sitt liv, så er det enda mer fristende å vri på "maksimalt knotten". Å følge fartsgrensene vil bli innprogrammert på fabrikken og ikke mulig å endre.I disse Volkswagen-tider så er det vel ikke opplagt at SW er helt ihht lover og regler? Jeg møter såpass mange vogntog (og forsåvidt biler) som kjører (i mine øyne) uforsvarlig at jeg tror at selvkjørende kjøretøyer (gitt rett regulering og ettersyn) kunne være til det bedre. Men jeg er spent på hvordan ekstremt glatte vinterveier ville se ut når 100 selvkjørende vogntog skulle forbi. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 12. juni 2017 Del Skrevet 12. juni 2017 ... Men jeg er spent på hvordan ekstremt glatte vinterveier ville se ut når 100 selvkjørende vogntog skulle forbi. De ville nok ventet på den automatiske brøyte- og strøbilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå