Gå til innhold

Sprengt lydplanke?


Anbefalte innlegg

Hei folkens.

 

Jeg har lagt merke i det siste at lyden er utrolig skurrete når jeg spiller lyden "litt" for høyt. Merker spesielt når det er kun snakking på filmen at lyden ikke stemmer helt. Er de sprengt?

 

Jeg kjøpte disse på Pixmania april 2015, og ser at nettsiden har blitt lagt ned. "Nyere eiere skal ta over Pixmania". Hvordan er det med reklamasjonen da? Med tanke på at jeg ikke får kontaktet dem :/

 

Lydplanke: LG NB4540

 

Takk på forhånd.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvem er de nye eierne da? De overtar ansvaret så, ja.

 

Høres ut som at den er sprengt litt slik du beskriver det. Har du testet den på andre enheter?

 

Edit; Gikk inn på siden og man må visst logge på for å ta kontakt, funker ikke det? Merksnodig at man må logge på for å ta kontakt synes jeg. Den svenske siden ser ut til å være oppe, kanskje du kan ta kontakt med dem og se hva de sier.

Endret av 4 3
Lenke til kommentar

Hvem er de nye eierne da? De overtar ansvaret så, ja.

 

Høres ut som at den er sprengt litt slik du beskriver det. Har du testet den på andre enheter?

 

Edit; Gikk inn på siden og man må visst logge på for å ta kontakt, funker ikke det? Merksnodig at man må logge på for å ta kontakt synes jeg. Den svenske siden ser ut til å være oppe, kanskje du kan ta kontakt med dem og se hva de sier.

 

Lagde en konto på den svenske siden nå. Fikk sendt dem en mail, så venter bare på svar :)

Lenke til kommentar

du kan sikkert ta kontakt direkte med LG også, jeg regner med at du har en kvittering liggende på eposten din en plass?

 

Nå har jeg kontaktet den svenske Pixmania og LG direkte. Få vente spent på hva de kan gjøre  :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Sprengt høytalerelement går _ikke_ på garantien av naturlige grunner. Om man oppfører seg pent og høflig ved henvendelse kan det være de fikser det for deg. Så ikke kjør skrik/brøl-stilen - da får du ingenting. Dette er brukerfeil av noen i husstanden din. Forklar problemet og spør hvordan dette kan løses så gjør de somregel en del for å holde deg fornøyd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...