Gå til innhold

Den lille Moto G5 Plus-tråden.

Anbefalte innlegg

Jeg har nå hatt denne mobilen 1 døgn. Til denne prisen er det et kjempekjøp. Jeg er glad i bildene på AMOLED, men den kvaliteten får man selvfølgelig ikke her, og der forventet jeg ikke heller.

Men en ting skuffer meg. Uten at jeg har testet så mye enda, så skuffer lyden via blåtann til bilstereo. Jeg syns det er spinkel og lav lyd i forhold til alt annet jeg har hatt av mobiler de siste 5 år. Noen andre som har forsøkt lyd via BT?

Endret av nor50
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg vurderer å kjøpe denne i gave til min mor om en liten stund pga dårlig batteritid på den hun arvet av meg, så hvordan er batteritiden på denne?

har en huawei mate 9 pro med helt SUVEREN batteritid - kan sitte med den så og si hele dagen uten at den går tom for strøm, spiller jeg film kan jeg nok gjøre det i et fra soloppgang til solnedgang i et strekk, så 4000 mah batteri er "normen" jeg legger meg på fra og med nå og framover, for jeg har skjønt det er verdt pengene.

Men hun sitter ikke og snurrer film etc sånn jeg holder på, og den hun har varer toppen 1 dag med vanlig enkel bruk (litt ringing og åpne nettleseren litt gang). Dessuten sliter hun med synet, så en større skjerm enn den eksisterende hadde vært fint. Så hvordan er moto g5 her? Er batteritiden god (prosessoren er jo liten i forhold til min huawei, så det burde kanskje hjelpe) og er det lett å f.eks stille inn så iconer, tekst osv blir stort? Det går tålig greit på den hun alt har, men det kunne vært bedre, særlig med liknende oppsett på en større skjerm.

Endret av marius77
Lenke til kommentar

Batteritiden skal være god takket være SD625 prosessoren, så en dag med mye bruk skal ihvertfall ikke være noe problem. Tekst og størrelse endres under "tilgjengelighet", om det er bedre enn på andre telefoner kan jeg ikke uttale meg om.

Har selv en Lenovo P2 med SD625 og klarer da rundt 20 timer i PCMark work 2.0 testen, dvs 20 timer med mye CPU belastning og skjermen påskrudd, denne har 5100mAh batteri, så en tilsvarende telefon med 3000mAh batteri burde klare 11-12 timer kontinuerlig bruk ved ca middels lysstyrke på skjermen.

Endret av OC-Freak
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...