john_petter Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Fullmåne Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Stemningsfullt og fine linjer i bildet. Du har fått til månen fint og uten at den ble utbrent,...det er mer enn jeg får til.. Bildet gjør seg bedre presentert på en lysere bakgrunn synes jeg. Lenke til kommentar
john_petter Skrevet 13. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2017 Spotmåling på månen, og såpass lyst om natten nå at omgivelsene likevel kommer med. Pluss litt justering i etterkant. Takk for kommentar :-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Enkelt og greit. At jeg ville halvert avstanden fra månen til øvre ramme kan du skrive på min smakskonto. Roar Lenke til kommentar
john_petter Skrevet 14. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2017 Enkelt og greit. At jeg ville halvert avstanden fra månen til øvre ramme kan du skrive på min smakskonto. Roar Merker meg alltid dine forslag,både til meg selv og andre,selv om jeg ikke alltid følger dem.. Takk for kommentar :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg