Alfrid Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Etter å ha prøvd alt bestille action kamera (er) på ebay siden januar..! Lurer jeg på om det er likegreit å kjøpe noe billig her på berget? Jeg har bestilt og betalt 3 kamera og 3 ulike selgere, uten at noen har dukket opp i postkassa, så nå er jeg lei. Har bestilt mye annet og har aldri vært noe problem, men ser ut til at et action kamera er vanskelig å få hjem.. De jeg har bestilt er sikkert ikke veldig gode, men de duger sikkert for meg. Har bestilt sj4000, 5000, & 9000 til 350.- og under, uten at jeg har sett snurten av et kamera.. Er det noen som kan anbefale et billig kamera? Skal brukes mest på sykkel. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Har hørt mye bra om TCL SVC200. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Finnes dyrere og du har ikke nevnt noen pris Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Etter å ha prøvd alt bestille action kamera (er) på ebay siden januar..! Lurer jeg på om det er likegreit å kjøpe noe billig her på berget? Jeg har bestilt og betalt 3 kamera og 3 ulike selgere, uten at noen har dukket opp i postkassa, så nå er jeg lei. Har du bestilt fra selgere med høy rating, og har du prøvd å kontakte dem? Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Finnes dyrere og du har ikke nevnt noen pris "Billig" og "eBay" burde gjøre det ganske åpenbart. Samt at han nevnte eksempler. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 999,- for GoPro er da ikke all verdens https://www.elkjop.no/product/wearables-og-trening/actionkamera/GOPROHEROPLUS/gopro-hero-actionkamera Man kan ikke forvente "Billig" og "4K UHD Ultra 120FPS" enda på en god stund.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå