Toketorp Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Våren kommer sent men godt i år! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Jeg ser litt på utsnitt her og i V1 tenker jeg beskjæring nede så du kutter såvidt i bladene på hovedbladet nede og tar kanskje snaut 2 cm oppe. Det uskarpe i bånn trekker lett ufortjent oppmerksomhet og oft kan et kutt inne i motivet gi vel så god spenning hvilket jeg synes begge beskjæringsforslag gir her. Men du er sjefen - jeg kommer bare med forslag. Hva V2 gjelder så kunne du kanskje vridd litt på kamera og fått trepinnen skrått ut fra venstre ramme hvilket ofte gir god spenning i bildet. Har du mye å gå på rundt i en original så kan rotering mot høyre være en løsning før beskjæring. Uansett så blir favoritten V1 her. Roar Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 14. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2017 Jeg ser litt på utsnitt her og i V1 tenker jeg beskjæring nede så du kutter såvidt i bladene på hovedbladet nede og tar kanskje snaut 2 cm oppe. Det uskarpe i bånn trekker lett ufortjent oppmerksomhet og oft kan et kutt inne i motivet gi vel så god spenning hvilket jeg synes begge beskjæringsforslag gir her. Men du er sjefen - jeg kommer bare med forslag. Hva V2 gjelder så kunne du kanskje vridd litt på kamera og fått trepinnen skrått ut fra venstre ramme hvilket ofte gir god spenning i bildet. Har du mye å gå på rundt i en original så kan rotering mot høyre være en løsning før beskjæring. Uansett så blir favoritten V1 her. Roar Ser hva du mener, takk for kommrntar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg