Uferdig Setnin Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 (endret) Hei, Jeg har straks fagbrev innenfor IKT, også vurderer jeg å søke meg inn i forsvaret, hva kan jeg søke på? Det meste jeg finner som er aktuellt / interesant så trenger jeg generell studiekompetanse og / eller høyere utdanning Jeg ser jeg kan ta generell studiekompetanse imenst jeg går førstegangstjenesten, noen som har erfaring med dette? Endret 12. mai 2017 av Noxz Lenke til kommentar
Croppeast Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 (endret) Hei, Jeg har straks fagbrev innenfor IKT, også vurderer jeg å søke meg inn i forsvaret, hva kan jeg søke på? Det meste jeg finner som er aktuellt / interesant så trenger jeg generell studiekompetanse og / eller høyere utdanning Jeg ser jeg kan ta generell studiekompetanse imenst jeg går førstegangstjenesten, noen som har erfaring med dette? Hei, jeg jobbet innen IT i Forsvaret for en stund sia. Jeg hadde da ikke fagbrev, men tok lærlingstia mi der. Ta generell studiekompetanse mens du tar førstegangstjenesten er veldig greit vil jeg tru, første året mitt som lærling var 50/50 IKT og Grønntjeneste, jeg syntes det var veldig bra. Jeg avslutta lærlingtia mi før den blei ferdig, men det var fordi jeg ville heller kjøre normal militær tjeneste. Forsvaret har nok en del stillinger innen for IKT/IT, kommer bare litt an på hva man vil jobbe med / hva man tar av extra utdanning for noen av stillingene. Endret 8. juni 2017 av Croppeast Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå