Harald Brombach (digi.no) Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Et dryss av smarte nyheter kommer i neste Windows 10 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Er operativsystemet smart nok til å behandle oppdateringer på en saklig måte snart? AtW 2 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Som alltid så blir jeg veldig positiv når jeg ser på disse BUILD konferansene. Men det er sjeldent jeg blir like imponert over det når jeg skal benytte det i praksis. Men er ekstremt spent på dette med Timeline osv.. Med Windows 10 Fall Creators Edition (Really?) på jobb maskinen, bootcamp på Mac'en og maskinen hjemme og det eventuelt kan drive å synkronisere alt mulig på kryss og tvers høres jo fantastisk ut. Men merket meg at det kun var UWP-apper Microsoft viste frem i Timeline, ingen legacy/win32-applikasjoner noe som gjør at jeg blir skeptisk igjen for om det kun gjelder UWP-apper så er det plutselig irrelevant igjen. 1 Lenke til kommentar
serpaul Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Som alltid så blir jeg veldig positiv når jeg ser på disse BUILD konferansene. Men det er sjeldent jeg blir like imponert over det når jeg skal benytte det i praksis. Men er ekstremt spent på dette med Timeline osv.. Med Windows 10 Fall Creators Edition (Really?) på jobb maskinen, bootcamp på Mac'en og maskinen hjemme og det eventuelt kan drive å synkronisere alt mulig på kryss og tvers høres jo fantastisk ut. Men merket meg at det kun var UWP-apper Microsoft viste frem i Timeline, ingen legacy/win32-applikasjoner noe som gjør at jeg blir skeptisk igjen for om det kun gjelder UWP-apper så er det plutselig irrelevant igjen. Microsoft er overlegent best på presentasjoner og nye ideer for tiden og har vært det i flere år. Men som du sier, gjennomføringen har ofte vært skuffende. Det er mye i dagens Office, Onedrive og Windows som rett og slett ikke fungerer slik Microsoft sier at det skal gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå