knopflerbruce Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Ja, er det ikke det som står der nå, da? Jeg kjenner igjen tallene. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Det som dermot er feil er parentesene den sste geogebraoppgaven men teorien bak er rett. Lenke til kommentar
Ruby2000 Skrevet 20. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2017 Tror dere eksamensettet ble oppfattet som vanskelig av mange? Klassen min og læreren min sa den vanskelig, men personlig syntes jeg den var grei Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Det var vanskeligere enn jeg tenkte, men det er en god ting. Man er generelt for snille med oppgavene, det skal ikke være slik at hele eksamen er reproduksjon av oppgaver du har regnet før. Noen av de vanskeligere oppgavene her står også i minst én lærebok (tenker da på den med Pythagoras på del 1, og den med skjæringspunktet T, også på del 1), men det spørs vel om akkurat de har blitt regnet på for alle. Den siste med antall tangenter var litt morsom, hadde vært interessant å se hvordan andre har løst den. Du skulle sett S1-eksamen, var vel knapt noe som kan karakteriseres som en utfordring der... det var et nitrist sett. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Tror dere eksamensettet ble oppfattet som vanskelig av mange? Klassen min og læreren min sa den vanskelig, men personlig syntes jeg den var grei Da har du sikret en 6-er hvis du synes den var enkel. Den var kjempevanskelig, har jeg hørt. Lenke til kommentar
Ruby2000 Skrevet 21. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2017 (endret) Mange i min klasse oppfattet den vanskelig spesielt p.g.a sannsynlighetsoppgavene, men får vel gå slik det går. Brukte ettpunktsformelen på den siste oppgave på del 2(fikk riktig uttryk), var egt den eneste jeg ikke skjønte sånn helt, men får vel håpe på det beste(pray) Endret 21. mai 2017 av Ruby2000 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Sålenge du greide argumentere greit for at det ikke er mer enn 3 tangenter overlever du nok den oppgaven. Lenke til kommentar
skolebolle Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Sålenge du greide argumentere greit for at det ikke er mer enn 3 tangenter overlever du nok den oppgaven. Slik oppgaven er formulert behøver man ikke å forklare noe som helst for å få full uttelling. Det skal være nok å bare skrive at det maksimale antallet tangenter er 3 Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Sålenge du greide argumentere greit for at det ikke er mer enn 3 tangenter overlever du nok den oppgaven.Slik oppgaven er formulert behøver man ikke å forklare noe som helst for å få full uttelling. Det skal være nok å bare skrive at det maksimale antallet tangenter er 3 Det pleier å stå på første side av eksamensoppgaven at "svar skal begrunnes". Så så lett er det nok ikke. Lenke til kommentar
Spectralian Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Tror dere eksamensettet ble oppfattet som vanskelig av mange? Klassen min og læreren min sa den vanskelig, men personlig syntes jeg den var grei Da har du sikret en 6-er hvis du synes den var enkel. Den var kjempevanskelig, har jeg hørt. Ja, R1 eksamen våren 2017 var et stort hopp i vanskelighetsgraden. Lenke til kommentar
Ruby2000 Skrevet 25. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2017 Tror dere sensurere tar poenggrensen lavere siden mange syntes den var vanskelig?Eller retter de kanskje bare eksamenene snillere enn ellers? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Hadde det vært meg ville jeg justert grensene, heller. (så håper jeg de isåfall gjør det motsatt vei på R2, som nok var i enkleste laget) Lenke til kommentar
Visum Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 (endret) Tror dere sensurere tar poenggrensen lavere siden mange syntes den var vanskelig?Eller retter de kanskje bare eksamenene snillere enn ellers? Det er ikke sikkert den er så vanskelig som forumbrukerne gir uttrykk for. Kan være de flinkste elevene ikke henger på dette forumet. Endret 25. mai 2017 av Den Perfekte Jobben Lenke til kommentar
Ruby2000 Skrevet 25. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2017 Tror dere sensurere tar poenggrensen lavere siden mange syntes den var vanskelig?Eller retter de kanskje bare eksamenene snillere enn ellers? Det er ikke sikkert den er så vanskelig som forumbrukerne gir uttrykk for. Kan være de flinkste elevene ikke henger på dette forumet. Syntes du den var vanskelig?Dersom du har gjort den eller sett den? Lenke til kommentar
bruker1999 Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Er det noen som vet når forhåndssensuren legges ut? Lenke til kommentar
Ruby2000 Skrevet 15. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2017 (endret) Resultatet kommer i morgen!!!Gleder folk seg? Endret 15. juni 2017 av Ruby2000 Lenke til kommentar
Ruby2000 Skrevet 29. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2017 Fikk 6!!!!!! HURRA!!! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå