Roar Kneppen Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Abstrakt og bevegelse i og under vann 245 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Lekre farger og linjer her også, og ikke mer abstrakt enn at man ser hva bildet forestiller. Jeg synes dette ble veldig bra! For å følge opp mange av dine anbefalinger; kvistene i nedre høyre hjørne forstyrrer litt av helhetsinntrykket burde kanskje ha vært klonet bort? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2017 Lekre farger og linjer her også, og ikke mer abstrakt enn at man ser hva bildet forestiller. Jeg synes dette ble veldig bra! For å følge opp mange av dine anbefalinger; kvistene i nedre høyre hjørne forstyrrer litt av helhetsinntrykket burde kanskje ha vært klonet bort? Dette er ren natur, men har også naturavstrakter i samme serie. Derav navnet. Når det gjelder kvistene så ble de vurdert både å unngå dem under eksponering da jeg fotograferer fra rullestol og også bortkloning. Men innser at det fort blir unaturlig da det blir vanskelig å finne nøyaktig hardhet/mjukhet på verktøyet så jeg lot det være og forventa meg påpekning da jeg la det ut. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg