Englesk2017 Skrevet 18. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2017 Noen forslag til oppgaver? Lenke til kommentar
habloingles Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 (endret) spennnende emne Endret 18. mai 2017 av habloingles Lenke til kommentar
habloingles Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 kommer garantert en oppgave om hvordan sosiale medier påvirker livene til ungdommer idag. 4 Lenke til kommentar
Ingis Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 kommer garantert en oppgave om hvordan sosiale medier påvirker livene til ungdommer idag. enig Lenke til kommentar
happy12345 Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Hei! Noen som har lyst til diskutere tekstene sammen med meg? Lenke til kommentar
Smartyy Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Hei! Noen som har lyst til diskutere tekstene sammen med meg? Jaa Lenke til kommentar
Hildexx Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Er det noen som vil være med og diskutere heftet etter vi har lest det? Sånn hvilke oppgaver vi kan få, hva som er lurt å ha med seg av dokumenter, og viktige ord knyttet til temaet? Yesyes Lenke til kommentar
Flateland Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 har alle kommet opp i "how we connect online and offline"? Lenke til kommentar
Sofie markusen Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Er det noen som vil være med og diskutere heftet etter vi har lest det? Sånn hvilke oppgaver vi kan få, hva som er lurt å ha med seg av dokumenter, og viktige ord knyttet til temaet? Yesyes jaa Lenke til kommentar
Eline Sofie Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Er det noen som vil være med og diskutere heftet etter vi har lest det? Sånn hvilke oppgaver vi kan få, hva som er lurt å ha med seg av dokumenter, og viktige ord knyttet til temaet? Yesyes jaa Yeah Lenke til kommentar
habloingles Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Er det noen som vil være med og diskutere heftet etter vi har lest det? Sånn hvilke oppgaver vi kan få, hva som er lurt å ha med seg av dokumenter, og viktige ord knyttet til temaet? Yesyes jaa Yeah jas Lenke til kommentar
Eline Sofie Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Hvilke oppgaver tror dere vi kommer til å få? Lenke til kommentar
Hildexx Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 har alle kommet opp i "how we connect online and offline"? Think so Lenke til kommentar
Ingis Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Teksten "Fangirl" er den eneste som ikke handle om bruk av sosiale medier. Hva tenker dere om den? Hvorfor får vi den nå? Lenke til kommentar
bluegreen118 Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Noen som har/vet om en stil/essay som jeg kunne ha hentet litt inspo fra? Lenke til kommentar
Sofie markusen Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 (endret) Teksten "Fangirl" er den eneste som ikke handle om bruk av sosiale medier. Hva tenker dere om den? Hvorfor får vi den nå? Jeg tror det kan ha noe om at vi kan bli "starstrucked" av personer vi bare har sett på sosiale medier? nei jeg vet ikke helt Endret 18. mai 2017 av Sofie markusen Lenke til kommentar
Smartyy Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Teksten "Fangirl" er den eneste som ikke handle om bruk av sosiale medier. Hva tenker dere om den? Hvorfor får vi den nå? Jeg tror det kan ha noe om at vi kan bli "starstrucked" av personer vi bare har sett på sosiale medier? nei jeg vet ikke helt Teksten handler om det å leve offline, som var en del av temaet. Man kan si at at den handler om å få seg venner in real life Lenke til kommentar
Eline Sofie Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Rune lager vel et innlegg der han tar utganspunkt i forberedelsesheftet? http://www.runenikolaisen.com/ Lenke til kommentar
Hildexx Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 (endret) Rune lager vel et innlegg der han tar utganspunkt i forberedelsesheftet? http://www.runenikolaisen.com/ Har ikke han sluttet? Endret 18. mai 2017 av Hildexx Lenke til kommentar
happy12345 Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Teksten "Fangirl" er den eneste som ikke handle om bruk av sosiale medier. Hva tenker dere om den? Hvorfor får vi den nå? Jeg tror det kan ha noe om at vi kan bli "starstrucked" av personer vi bare har sett på sosiale medier? nei jeg vet ikke helt Jeg tenker at den kanskje handler om hvordan nett får mennesker til å holde sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå