sebbo01 Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 (endret) Hvis eksamen blir annullert er det kun standpunkt som teller for oss Generelt om annullering av eksamen Dersom Utdanningsdirektoratet har annullert eksamen som følge av formelle feil eller andre årsaker, skal dere føre FAM04 «Eksamen annullert» og VMM13 «Eksamen annullert, jf. vedlegg til vitnemål for grunnskolen». Det samme gjelder dersom Fylkesmannen, etter klage, har annullert eksamen som følge av formelle feil. Vedtak om annullering skal i begge tilfeller være vedlegg til vitnemålet. Dere fører både eksamenskarakter og eksamensform med stiplet linje. Forskrift til opplæringsloven §§ 3-37, 5-10 og 5-11. Annullering av eksamen som følge av fusk Elever som får eksamen annullert på grunn av fusk eller forsøk på fusk, mister standpunktkarakteren. I rubrikken for standpunktkarakterer fører dere stiplet linje og i rubrikken for eksamenskarakter fører dere «Ikke vurderingsgrunnlag» (IV). Dere fører FAM04 «Eksamen annullert». Dere fører fastsatt eksamensform i rubrikken for eksamensform. Forskrift til opplæringsloven § 3-37 fjerde ledd. https://www.udir.no/Udir/PrintPageAsPdfService.ashx?pid=104211&epslanguage=no Endret 21. mai 2017 av sebbo01 Lenke til kommentar
Udi987 Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Men jeg tror at det var mange som fikk vite oppgavene. Selv om det skjedde et sted, så har det sikkert spredt seg. Det var noen som fikk oppgavene i Trondheim, så ja det spredde seg. Lenke til kommentar
forumbruker<3 Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Når får vi svar på hva som skjer videre? Det burde jo egentlig bli annullert.. i og med at flere har sett oppgavene.. 1 Lenke til kommentar
M.- Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Når får vi svar på hva som skjer videre? Det burde jo egentlig bli annullert.. i og med at flere har sett oppgavene.. Lenke til kommentar
Snowxx Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 http://www.aftenbladet.no/lokalt/75-elever-far-engelsk-eksamen-annullert-544090b.html Lenke til kommentar
forumbruker<3 Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Noen som vet når vi får karakter på eksamen? har dere kommet inn der dere ville på vgs:-) ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Eksamenskarakteren kommer ikke før siste skoleuke, rundt 17, juni. Lenke til kommentar
forumbruker<3 Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Eksamenskarakteren kommer ikke før siste skoleuke, rundt 17, juni. takk! Lenke til kommentar
habloingles Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 Hva fikk dere? jeg fikk sekser, uendelig glad!! Lenke til kommentar
Hjeeeelp Skrevet 10. juli 2017 Del Skrevet 10. juli 2017 Hva fikk dere? jeg fikk sekser, uendelig glad!! 5 her Lenke til kommentar
Heleneeee Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Hva fikk dere? jeg fikk sekser, uendelig glad!! 5 her Fikk også sekser, kjempefornøyd! Lenke til kommentar
erriboi Skrevet 23. november 2017 Del Skrevet 23. november 2017 Hva var eksamensoppgavene? Jeg trenger dem til en oppgave selv. Lenke til kommentar
smsm Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Hva fikk dere? jeg fikk sekser, uendelig glad!!5 her Lenke til kommentar
smsm Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Hva var eksamensoppgavene? Jeg trenger dem til en oppgave selv. Kan du hjelpe meg Lenke til kommentar
smsm Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Hjelp jeg har engelsk tentamen på onsdag. Er deg noen som har oppgavene..?! Lenke til kommentar
Hjeeeelp Skrevet 13. april 2018 Del Skrevet 13. april 2018 Beklager så ikke dette før nå. Hadde også engelsk tentamen i dag. Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå