eng eks Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 (endret) Følte at det ikke gikk så bra. Jeg synes at oppgaven var litt vanskelige, da mener jeg at oppgavene ikke var som forventet. De var ikke så frie, mer bestemt.Er litt lei meg? HVA med dere andre? Endret 19. mai 2017 av eng eks Lenke til kommentar
Heleneeee Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Noen andre som synes oppgavene var litt vanskelige? Kunne gjerne ha tenkt meg litt friere oppgaver, i stedet for å bygge på karakterene i forbredelseheftet :/ Likte oppgavene i del 1. Men enig med at oppgavene i del 2 var ikke så gode. Valgte selv 2d, men det var såå mye å skrive der. Fordeler og ulemper med både online OG offline connections. Hvilken oppgave tok du i del 2? Jeg valgte også oppgave 2d men slet mest med 1b, krysser fingrene for at det ble bra uansett! Lenke til kommentar
mh01 Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 En skole i Sandnes hadde visst delt et lydklipp for folk med lesevansker, der alle oppgavene ble lest opp.. Lydfilen ble lagt ut dagen før eksamen, med en feil;( Kan hende alle må ta engelskeksamen på nytt;(((((((( Lenke til kommentar
Heleneeee Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Du tuller?? Hvordan fant du ut av dette? Lenke til kommentar
eng eks Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 (endret) Håper på at det skjer for min del, men det kommer ikke til å skje. Endret 19. mai 2017 av eng eks Lenke til kommentar
ViktorTS Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 (endret) Del 1 var helt grei. Del 2 inngikk sykt mye på å reflektere, dine meninger og hva/hvorfor osv/ulemper og fordeler osv.. Oppgavene var helt overkommelige, satser på en 4 eller 5. Hvordan gikk det med dere? Endret 19. mai 2017 av ViktorTS Lenke til kommentar
Visum Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Håper på at det skjer for min del, men det kommer ikke til å skje. Siden de fleste mener den var vanskelig, så er det greit at eksamen tas på nytt! Lenke til kommentar
anonym280 Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Læreren min sier det bare gjelder Rogaland i så fall. Lenke til kommentar
bruker12345678 Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/skole-og-utdanning/offentliggjorde-oppgaver-dagen-foer-landsomfattende-eksamen/a/24002564/ håper hele eksamenen blir annullert... Lenke til kommentar
ViktorTS Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 (endret) Hvorfor håper dere at eksamenen blir annulert? Det ville vært sykt irriterende og idiotisk! Nå er eksamen gjort, og nekter å gjøre noe på nytt igjen.. Endret 19. mai 2017 av ViktorTS Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Ingen kommer til å ta eksamen på nytt. Det er ikke mulig å gjennomføre ny eksamen på så kort tid uansett. Det verste som kan skje er at den blir annullert, dvs man får ikke noe karakter. Det vil trolig bare gjelde skolen som ble rammet, i alle fall ikke mere enn hele Rogaland. Lenke til kommentar
mh01 Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 (endret) Ingen kommer til å ta eksamen på nytt. Det er ikke mulig å gjennomføre ny eksamen på så kort tid uansett. Det verste som kan skje er at den blir annullert, dvs man får ikke noe karakter. Det vil trolig bare gjelde skolen som ble rammet, i alle fall ikke mere enn hele Rogaland. ahh det var bra å høre! Endret 20. mai 2017 av mh01 Lenke til kommentar
forumbruker<3 Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Sånn btw, var det noen andre som ikke fikk til å levere ca. Kl 14:00? Tror udir krasjet. Vi endte opp med å levere 14:30 skjedde med meg.. Lenke til kommentar
eng eks Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Men jeg tror at det var mange som fikk vite oppgavene. Selv om det skjedde et sted, så har det sikkert spredt seg. Lenke til kommentar
Hjeeeelp Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Hva skjer hvis eksamen blir annullert? Vi får jo ikke tid til å ta det på nytt, så hva kommer til å stå på vitnemålet? Lenke til kommentar
forumbruker<3 Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Hva skjer hvis eksamen blir annullert? Vi får jo ikke tid til å ta det på nytt, så hva kommer til å stå på vitnemålet? bra spm.. tipper vi ikke får skiftelig eksamenskarakter ja om det skulle skje.. Lenke til kommentar
Hjeeeelp Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Hva skjer hvis eksamen blir annullert? Vi får jo ikke tid til å ta det på nytt, så hva kommer til å stå på vitnemålet? bra spm.. tipper vi ikke får skiftelig eksamenskarakter ja om det skulle skje.. Påvirker dette snittet vårt? Lenke til kommentar
Snowxx Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Hva skjer hvis eksamen blir annullert? Vi får jo ikke tid til å ta det på nytt, så hva kommer til å stå på vitnemålet? bra spm.. tipper vi ikke får skiftelig eksamenskarakter ja om det skulle skje.. Påvirker dette snittet vårt? Lenke til kommentar
Snowxx Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Hvis eksamen blir annullert er det kun standpunkt som teller for oss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå