Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Engelsk eksamen 2017 10 klasse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva tror dere en oppgave kan handle om, ut i fra den siste teksten i heftet "Ready Player One"? 

Kanskje hvordan vi tror "Online verden" kommer til å utvikle seg? Om vi for eksempel begynner å ta utdanning, jobb osv online, eller kommer vi til å gå tilbake til det vanlig, altså ikke bruke internett så aktivt? hvis det ga mening :hm:

Lenke til kommentar

 

Hva tror dere en oppgave kan handle om, ut i fra den siste teksten i heftet "Ready Player One"? 

Kanskje hvordan vi tror "Online verden" kommer til å utvikle seg? Om vi for eksempel begynner å ta utdanning, jobb osv online, eller kommer vi til å gå tilbake til det vanlig, altså ikke bruke internett så aktivt? hvis det ga mening :hm:

 

Ja det kan være! Det virker også som om et av temaene er mobbing eller det at det er mye lettere å kommunisere med folk på nettet?

Lenke til kommentar

If anyone needs any documents about grammar, possible tasks, useful vocabulary, idioms/proverbs, words to exchange, links, articles, quotes, how to link, linking words and how to write a type of text, then i got it!

 

Har du ulike artikler som er relevante for temaet? :) kan jeg få om du har det?

Lenke til kommentar

 

If anyone needs any documents about grammar, possible tasks, useful vocabulary, idioms/proverbs, words to exchange, links, articles, quotes, how to link, linking words and how to write a type of text, then i got it!

 

Har du ulike artikler som er relevante for temaet? :) kan jeg få om du har det?

 

I have all the ones mentioned in this text, ones my teacher told me and some i've found myself

Lenke til kommentar

 

If anyone needs any documents about grammar, possible tasks, useful vocabulary, idioms/proverbs, words to exchange, links, articles, quotes, how to link, linking words and how to write a type of text, then i got it!

 

Har du ulike artikler som er relevante for temaet? :) kan jeg få om du har det?

 

kunne du ha sendt det til meg og?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...