akelbo Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Fremtiden er usikker for Agent 47.Square Enix kvitter seg med Hitman-utvikleren Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Ja når de gir ut hitman i episoder som om hitman var et lavbudsjetts indi spill går ting til helvete. 1 Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Den modellen har fungert meget bra og de fleste er fornøyd med den. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Den modellen har fungert meget bra og de fleste er fornøyd med den. Hvor har du dette fra, vet om flere som rett og slett ikke har fått med seg at et nytt hitman har komemt, andre boikoter det av prinsipp. Og det virker som salgstallene er horrible. Lenke til kommentar
Makefalloutgreatagain Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Den modellen har fungert meget bra og de fleste er fornøyd med den. blir jo drita lei av å spille paris banen om og om igjen innen sapienza kommer ut også blir man drita lei sapienza banen innen marrakesh kommer ut osv osv.. 1 Lenke til kommentar
Per-Arne. Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Episodebaserte spill er det kun telltale som får til etter min mening. Det "nye" Hitman var en ren skuffelse og ble kjedelig etter første stund. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 (endret) Syns også det episodebaserte formatet var unødvendig.Tok selv likevel bare å testet paris brettet littegrann så ventet jeg til alle brettene var ute før jeg rundet gjennom alle på rad. Men både jeg og en kompis som også spiller Hitman hadde håpet på en sesong 2. Endret 12. mai 2017 av Boss-Znakemaster Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Synes det var utrolig bra at de delte Hitman opp i episoder. Da fikk man tid til å virkelig nyte spillet og innse hvor bra det er. Hadde de sluppet alt på en gang hadde hvertfall ikke jeg perfeksjonert alle brettene eller oppdaget alt det kule i spillet. Noe som for min del hadde gjort spillet middelmådig istedenfor veldig bra. Så frem til sesong 2... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå