fotball lampe546 Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Hei! Lillesøsteren min på 12 år har fått i oppgave av læreren å ta bilde av blomster og finne navn på dem. Dersom jeg er ingen ekspert legger jeg ut bildene hun har tatt her i håp om mer hjelp! Beklager hvis bildene er uklare, eller kanskje noen er samme familie.. (Beklager om dette er feil forum, visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette) Takk på forhånd ! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Du får gi henne en smarttelefon hvis hun ikke allerede har det og laste ned en an disse app'ene 1 Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 (endret) Dette var nok ikke helt rette forum, nei, og lillesøsteren din lærer vel ikke så mye av å få se en liste med ferdige svar. Men jeg kan forsøke å hjelpe deg og henne litt: 1: Engtjæreblomst 2: Hvitveis 3: for lite detaljer og for dårlig bilde til å bestemme, men det en en eller annen plante i soleiefamilien 4: Russeblåstjerne (hageplante) 5: Tulipan (hageplante) 6: Ikke en plante, men en eller annen form for slimsopp, som heller ikke er en sopp, men tilhører et eget rike 7: Gravmyrt (hageplante) 8: Blåpute (Aubretia, en hageplante) 9: Gullbusk (Forsythia, hageplante) 10: Tulipan (hageplante) 11: Maigull 12: Perleblomst (hageplante) 13: samme som nr. 7 14: En eller annen smelle (Silene, en hageplante) Endret 11. mai 2017 av JorunT 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå