Taurean Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Noen flere som har hørt om denne humorstilen? Man vrir, skrur og vender på originalen til man får noe som er temmelig annerledes. Har sett på dem av og til i mange år. 95% er bare rør, mas og lite sammenheng. Men 5% er intelligent laget, bra "timet", originalt, og kan virkelig sette en ny spinn på noe du har sett hundre ganger før ^^ De finnes fra stort sett alle show som finnes. Her er tre eksempler. Simpsons (ikke offisielt en ytp, men kan lett betegnes som det): Super mario brothers: King of the hill: http://www.dailymotion.com/video/xr8pmb_hank-hill-is-a-dick_fun Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 18. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2017 (endret) Haha, mye kreativt der! Og en del briljante øyeblikk ^^Dette er en av de beste jeg har sett i alle mine år Endret 18. mai 2017 av Taurean Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 (endret) Endret 14. oktober 2017 av Captain Kuijt 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 17. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2020 Beste jeg har sett på årevis ^^ 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 11. juli 2020 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2020 Ikke direkte ytp, men noe i den stilen og noe av det morsomste jeg har sett på en god stund ^^ Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. august 2020 Del Skrevet 4. august 2020 Fant en gammel finsk YTP (SinäTuubaPaska) som gikk på repeat i 2013 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 6. august 2020 Forfatter Del Skrevet 6. august 2020 SprengeMobil skrev (På 4.8.2020 den 22.00): Fant en gammel finsk YTP (SinäTuubaPaska) som gikk på repeat i 2013 Hadde jeg skjønt finsk hadde jeg kanskje ledd, men ikke dårlig sammensatt. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 29. november 2020 Forfatter Del Skrevet 29. november 2020 (endret) Okay.. det her er kanskje noe av det mest originale norske jeg har sett ^^ Stemmeskuespillet og redigeringen synes jeg faktisk er veldig bra gjort. Veldig grov humor da, men jeg kan se forbi det. Helt hysterisk latterlig!!! Endret 29. november 2020 av Taurean 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 29. november 2020 Del Skrevet 29. november 2020 Veldig morsomt og bra laget. Lenke til kommentar
Helpless/Green Skrevet 29. november 2020 Del Skrevet 29. november 2020 Taurean skrev (1 time siden): Okay.. det her er kanskje noe av det mest originale norske jeg har sett ^^ Stemmeskuespillet og redigeringen synes jeg faktisk er veldig bra gjort. Veldig grov humor da, men jeg kan se forbi det. Helt hysterisk latterlig!!! Du glemte Brannmann Sam. Også av Lasse & Trygve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå