MrLuni Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Min første smartwatch er Pebble Time. Den har en smule slitasje siden jeg har brukt den konstant i 1,5år Jeg er på jakt etter ei smartklokke som har like lang batteritid som Pebble. Lading hver 3-4 døgn. Er ikke så opptatt av SUPERBRA skjerm osv. Hadde vært kjekt å kunne svare enkelt på meldinger, og en pulsmåler. Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Sportsklokken Garmin fenix 3 HR / fenix 5 oppfyller vel de kravene der, men kan ikke svare på meldinger. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 11. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2017 På Pebble så bruker jeg ofte å sende en tommel opp på messenger. Pre written answers også ganske greit å ha. Hadde vært kjekt med voice to text, men det er ikke et must. Lenke til kommentar
uGn Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Usikker om Fitbit funker til kravene dine, men kan jo vurderes. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 11. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2017 Kjærringa har Fitbit Blaze. Går ikke an å svare på meldinger, og så ser man ikke hele meldingene viss det er lange meldinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå