Smidt Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 veeldig stilig PoleCat. veldig harmonisk og behagelig side, det røde som går igjen. likte spesielt godt venstredelen av headeren.. ble kanskje litt lite på høyresiden, men det passet bra, ville blitt overlesset hvis ikke. adressen"deiligst-undernet.tk ble kanskje litt utydelig.? ellers veldig stilig. ser for meg en svak hvit mouseover på knappene kanskje? flott arbeid Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Den var faktisk veldig bra. Kan ikke du sende meg den du også så kan vi lage poll på siden eller noe om hvem som er best? Hvordan vil du ha den da? Mail, msn, web? psd regner jeg med? EDIT: Burde seff brukt PM. Endret 6. desember 2003 av PoleCat Lenke til kommentar
uranus Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Tar den som psd. Men kan du også gjøre den ferdig til html? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Tar den som psd. Men kan du også gjøre den ferdig til html? Tja... Nå er nå jeg en ihuga frontpage fanat, så den koden kommer nok ikke til å bli så godt likt. Jeg tror nok det blir psd. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Oppdaga at jeg hadde skrevet "Deligst" i stedet for det det skulle være. Mangler altså en "i". Bare tenkte jeg skulle si det selv, så jeg slipper tyn. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Ok, sender du snart hvis du har tid eller? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 noe sånn som siden min???? http://www.gatebiler.frac.dk Lenke til kommentar
uranus Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Hæ? Skal ha en av de to lenger oppe. Kul design du har, men vil ha en av de over. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 noe sånn som siden min???? http://www.gatebiler.frac.dk Hva er du insinuerer? At etter du kibba min layout, skulle jeg gå hen og ta fra deg?Hva er likt? Den vertikale headeren? Ja, da har du et helt internett å ta for deg. (et spm.tegn holder også for den saks skyld...) Lenke til kommentar
uranus Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Kan du sende meg den idag eller noe? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 > deiligst.psd (1,8MB ) Send meg en PM når du har henta den, slik at jeg kan fjerne den fra serveren. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Den er henta nå. Tusen takk Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 & that means at min ble vræket? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 om trådstarter velger bort Mikka sitt forslag skal han hvertfall ha en takk for bidraget selv om det ikke ble brukt Lenke til kommentar
uranus Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg sa takk over, me jeg kan si det igjen... Tusen takk Mikka! Veldig bra design men ikke helt det jeg var etter. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg sa takk over, me jeg kan si det igjen... Tusen takk Mikka! Veldig bra design men ikke helt det jeg var etter. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (For) kjapt utkast, fisk. Om du vil ha det, kan jeg gjøre ting litt mer nøyaktig og sånt, + lage HTML til det. hvordan hadde du tenkt at denne skulle justere seg i lengden? Lenke til kommentar
aog Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 noe sånn som siden min???? http://www.gatebiler.frac.dk vet ikke jeg.. ...men var den teksten LITT lys? (off-topic. sorry) Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Fin side PoleCat.. eneste som ikke var fint var øverst i hlyre hjørne... altså "d|sign by p0|3(@T" <--- det så jo styggere ut en om du hadde gjort det med Times faktisk... men ellers så var jo siden helt knall Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Fin side PoleCat.. eneste som ikke var fint var øverst i hlyre hjørne... altså "d|sign by p0|3(@T" <--- det så jo styggere ut en om du hadde gjort det med Times faktisk... men ellers så var jo siden helt knall Skal aldri gjenta seg... (hvorfor svarer folk på denne tråden og ikke den nye...? ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå