Gå til innhold

Trenger design og/eller logo

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå skal jeg bytte design på www.deiligst-undernet.tk og stenge av www.myskien.tk. Men da skal www.deiligst-undernet.tk (adresse byttes snart) ha et nytt design med det meste av tingene fra myskien.tk der. Noen som kan designe ny side eller logo for meg?

Takker for alle svar.

PS: Kan gi gratis bannerplass for den som gjør dette for meg :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Altså jeg vil bare ha et moderne design som har plass til store menyer, har plass til mye info og plass tli bilder. Designet skal være tøft og bra. Logo må bare passe med designen. Skal stå #deiligst

Gjerne mer spesifisert. F.eks. moderne kan være mange ting. Både hi-tech og "moderne" på den måten med glatte linjer.

Lenke til kommentar

det letteste hadde vært å få noen farger hvis siden er laget.. hvis ikke er det da frie tøyler? beskrivelsen til nå er ikke særlig konkret.. må ha noe mer å jobbe utifra, eller skal kanskje siden lages utifra headeren? det er da lite kreativt..

Lenke til kommentar
har laget noen utkast, mulig å forandre og fikse på, hvis de skulle være av interesse.

Ikke for å være frekk, men det der var ikke akkurat hi-tech.

Den inkluderte grafikken (eks. mannen) var veldig ujevn og kantete.

Ellers litt "legge-til-objekter-for-å-få-det-til-å-se-kulere-ut"-taktikk fra din side vil jeg tro.

Lenke til kommentar

var ikke ment som noe veldig high tech. i vanlig 100% størrelse kan ikke jeg se noe hakking.

jeg tenkte at deiligst kanskje var en bildeside(?) og derfor lagde en mann med "fokus" på. skulle gjerne satt de mer sammen eller plassert de bedre, men det var ikke ment som "dette-kan-jeg-bruke-for-da-blir-det-kult" taktikk..

EDIT: oppdatering med ny posisjon.

link

Endret av Smidt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...