uranus Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hei! Nå skal jeg bytte design på www.deiligst-undernet.tk og stenge av www.myskien.tk. Men da skal www.deiligst-undernet.tk (adresse byttes snart) ha et nytt design med det meste av tingene fra myskien.tk der. Noen som kan designe ny side eller logo for meg? Takker for alle svar. PS: Kan gi gratis bannerplass for den som gjør dette for meg :-) Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 hadde vel gjerne vært greit med litt mer info for den snille sjelen som lager en logo/header til dere.. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Altså jeg vil bare ha et moderne design som har plass til store menyer, har plass til mye info og plass tli bilder. Designet skal være tøft og bra. Logo må bare passe med designen. Skal stå #deiligst Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Altså jeg vil bare ha et moderne design som har plass til store menyer, har plass til mye info og plass tli bilder. Designet skal være tøft og bra. Logo må bare passe med designen. Skal stå #deiligst Gjerne mer spesifisert. F.eks. moderne kan være mange ting. Både hi-tech og "moderne" på den måten med glatte linjer. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 det letteste hadde vært å få noen farger hvis siden er laget.. hvis ikke er det da frie tøyler? beskrivelsen til nå er ikke særlig konkret.. må ha noe mer å jobbe utifra, eller skal kanskje siden lages utifra headeren? det er da lite kreativt.. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg vil ha hi-tech design. Farger er helt samme bare det ikke er stygt. Ellers er det opp til dere som vil prøve. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 noe liknende PoleCat sin side? eller noe enklere, kanskje noe liknende denne må ha litt mer å jobbe utifra. liker ikke så frie tøyler.. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) har laget noen utkast, mulig å forandre og fikse på, hvis de skulle være av interesse. > første > andre > tredje som sagt mulig å forandre på saker og ting. mulig at siden er litt treg, men filene ligger der og adressen er rett Endret 5. desember 2003 av Smidt Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 har laget noen utkast, mulig å forandre og fikse på, hvis de skulle være av interesse. Ikke for å være frekk, men det der var ikke akkurat hi-tech. Den inkluderte grafikken (eks. mannen) var veldig ujevn og kantete. Ellers litt "legge-til-objekter-for-å-få-det-til-å-se-kulere-ut"-taktikk fra din side vil jeg tro. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) var ikke ment som noe veldig high tech. i vanlig 100% størrelse kan ikke jeg se noe hakking. jeg tenkte at deiligst kanskje var en bildeside(?) og derfor lagde en mann med "fokus" på. skulle gjerne satt de mer sammen eller plassert de bedre, men det var ikke ment som "dette-kan-jeg-bruke-for-da-blir-det-kult" taktikk.. EDIT: oppdatering med ny posisjon. link Endret 5. desember 2003 av Smidt Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 vet ikke om mannen passet inn for jeg har jo ikke peiling på siden er om.. men, men. får vente på respons fra trådstarter.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (For) kjapt utkast, fisk. Om du vil ha det, kan jeg gjøre ting litt mer nøyaktig og sånt, + lage HTML til det. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 jeg likte det.. regner med at det blir litt mindre hvis det blir laget side av det. kreativt. men var vel ikke så veldig high tech, men stilig! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (For) kjapt utkast, fisk. Det var pent. Likte ikke fonten på menyen, men det kan jo seffers endres though. Bra, Mikka! (er du ikke tom for gode ideer snart?) Lenke til kommentar
uranus Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Ja Mikka, vil gjerne ha den :-) Mail meg da [email protected] så prater vi. Takk for alle andre svar! De var meget gode. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (For) kjapt utkast, fisk. Om du vil ha det, kan jeg gjøre ting litt mer nøyaktig og sånt, + lage HTML til det. Forholdsvis pen. Godt utgangspunkt. Rødfargen var _deilig_ å holde øynene på! Ikke akkurat hi-tach, da men ... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (er du ikke tom for gode ideer snart?) Joda! Det er jeg alltid. Finner på ting mens jeg lager dem i photoshop.. Skal se hva jeg rekker i dag. Har ikke så veldig god tid i dag akkurat... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Kan du ikke bare sende en nå a? Plz Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) /me måtte bare komme med et forslag. > endeiligfisk.gif (72,3 kB) EDIT: Feil url gitt. Endret 6. desember 2003 av PoleCat Lenke til kommentar
uranus Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Den var faktisk veldig bra. Kan ikke du sende meg den du også så kan vi lage poll på siden eller noe om hvem som er best? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå