Fx-1 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Test av VW Golf 2.0 TDI. Den første Golfen ble vist frem for over 30 år siden, og ikke mindre en 22 millioner biler er rullet ut av VW sine fabrikker siden 1974. Det er også en av de få biler som har fått oppkalt en bilklasse etter seg(hvertfall her i Norge). Det er jo så klar fordi den i mange år var den helt dominerende bilen i den klassen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
PaulMV Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Skulle eg gjerne hatt Lenke til kommentar
petersv Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Heisann, Grei artikkel dette! Det som irriterer meg litt er at du ikke er konsekvent når du skriver. Dreiemoment f.eks. er uten mellomrom, noe du har fått til å skrive en av 3 ganger. Dieselmotor er også uten mellomrom. Kanskje jeg pirker på uvensentlige ting, men en artikkel burde da ikke inneholde slike feil.. Mvh, PEter Lenke til kommentar
Fx-1 Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Takker for tilbake meldingen din Peter. Du har nok rett i at jeg lider av den samme sykdommen som normenn generelt gjør. Ord delingsfeil. Jeg gjør et tappert forsøk på å bli bedre da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg