tøs Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 heisann! Da jeg startet opp med forumet her på hw.no for ca 6 måender siden, tok jeg ikke alt så seriøst, når det gjelder registraringa. Se på nicket mitt da.. Men nå har jeg sett saken på an annen side, og ønsker å være her så mye som murlig. Derfor lurer jeg på hvilken av moderatorene / administratorene jeg må smiske med for å få dette gjort? Går det ikke så går det ikke, men det er vært et forsøk. Med vennelig hilsen Ander aka jølle Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Tror ikke du kommer så langt med smisking gitt. De gjør det bare ved helt spesielle behov hvis jeg husker rett. Og at du ikke tok ting seriøst er vel ikke deres feil. Tror ikke det hjelper å lage ny topic av den grunn at du vil bytte nick, da hadde du nok kommet lengre med en PM.. Og jeg bare lurer, hvilket nick vil du ha istedet? Du kaller deg Tøs.. tror du at folk kommer til å se på deg med andre øyne om du har et annet nick? Tviler egentlig. Nick, rase og kjønn betyr lite her. Bare hva du har mellom øra... Så mitt spm til deg er: Hva kommer til å bli anderledes om du bytter nick? Svar: ingenting. Så da dukker automatisk et nytt spm.. Hvorfor skal du da bytte nick? Endret 5. desember 2003 av melbamix Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Send en mail til [email protected] så vil det bli tatt opp og eventuelt fikset der Lenke til kommentar
tøs Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Skal si meg enig i mye du har og si melbamix, men det har seg sånn at tøs er så forbanna dumt nick at det nesten er flaut:) takk Mr.Ueland, skal sende mail i dag. Endret 5. desember 2003 av tøs Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 du kan vel bare lage en ny bruker-konto, eller? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 og tape post-counten? nei noe må den jo være godt for. Løves it.. just løøøves it Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 og tape post-counten? nei noe må den jo være godt for. Løves it.. just løøøves it Kan få overta min post-cunt anytime. Driter en lang marsj i om det står 1 eller 5000 der for å si det mildt DrE Lenke til kommentar
tøs Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 DrErling, det er ****** meg sant.. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå