Idakb94 Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Hei jeg skal kjøpe kameraet olympus pen e pl8 og lurer på om alle linsene til olympus kan brukes til dette kameraet. Jeg har tenkt til å kjøpe Olympus M.Zuiko Digital 25mm 1:1.8 linsen. På nett så er ikke dette kameraet nevnt under "designet for" og da ble jeg plutselig litt usikker. Lenke til kommentar
se# Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Hei jeg skal kjøpe kameraet olympus pen e pl8 og lurer på om alle linsene til olympus kan brukes til dette kameraet. Jeg har tenkt til å kjøpe Olympus M.Zuiko Digital 25mm 1:1.8 linsen. På nett så er ikke dette kameraet nevnt under "designet for" og da ble jeg plutselig litt usikker. E-PL8 kan bruke alle M.Zuiko-linser, inklusiv den du nevner. Du kan også kjøpe linser fra Panasonic, kort sagt alle linser for Micro Four Thirds-standarden. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Går du til prisguiden, trykker på foto og leter på venstre side til du finner "MicroFourThirds" under fanen "objektivfatning" der finner du alle objektiver som passer til ditt kamera. 1 Lenke til kommentar
se# Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Går du til prisguiden, trykker på foto og leter på venstre side til du finner "MicroFourThirds" under fanen "objektivfatning" der finner du alle objektiver som passer til ditt kamera. Prisguiden er et bra sted for å få oversikt over både priser og hva som finnes, med det ser ikke ut som prisguiden oppdateres med alt nytt som kommer på foto lenger så det kan være at det man leter etter mangler. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Alt som Panasonic og Olympus har for Micro Four Thirds kan du bruke på det kameraet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå