Fredrik N. Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 De er fremragende disse gateportrettene dine. Dette, av den skrukkete dama, er også veldig bra! Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Jeg er plaget av skrukketroll, Oniscoidea, noe troll er sikkert ikke hu der. Ser ut for å ha levd et herlig liv. Speilingene i brillene hever portrettet. Godt komponert i utendørsomgivelser. Du er en mester i å fange spesielle mennesker på gata. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Etter ansiktsuttrykket å dømme er du enda ikke oppdaget. God skarphet i fint lys. Siden det vel er et gate foto må man ta det man får, men det hvite stjeler litt mye så blikket spretter lett mellom portrettet og det store feltet som også ser ut til å være flekkvis utbrent. Grunnet problemer med hårtuster som stikker ut vanskelig å helblurre bakgrunnen også vet jeg av erfaring fra mine 237 redigerte portretter fra India der jeg sikkert greier å leite fram enda flere i mapper jeg ikke har leita enda. Roar Lenke til kommentar
Pande Skrevet 12. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2017 Takker for kommentarer på den bestemte damen:-) @Kneppen, så hadde det vært moro om du kjørte en serie eksotiske portretter fra hine hårde dager. Helt sikkert mye spennende, særlig for oss som er glad i sjangeren. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Etter ansiktsuttrykket å dømme er du enda ikke oppdaget. God skarphet i fint lys. Siden det vel er et gate foto må man ta det man får, men det hvite stjeler litt mye så blikket spretter lett mellom portrettet og det store feltet som også ser ut til å være flekkvis utbrent. Grunnet problemer med hårtuster som stikker ut vanskelig å helblurre bakgrunnen også vet jeg av erfaring fra mine 237 redigerte portretter fra India der jeg sikkert greier å leite fram enda flere i mapper jeg ikke har leita enda. Roar Litt artig med Roar som alltid overgår oss andre. Det tredje utstillingslokalet, foruten de to som er nevnt i Nordic Light huset, heter "THE PHOTO STUDIO" - du trenger jo ikke et slikt for å trylle frem herlige portretter. Skal se om jeg treffer "Kneppen" nå som jeg er tilbake i Oslo. Mulig jeg spør om å få et utendørsportrett selv om jeg ikke er noen portrettfotograf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg