Christian Thork Skrevet 16. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2017 For å si det sånn. 1440P hadde vært bedre for CPUen da det blir stresset mindre, og GPU blir stresset mer (som da mindrer stresset for CPUen). Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. mai 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mai 2017 Så høyere oppløsning krever mindre av cpu? Jeg har nå sakte økt grafikk omstillingene enda mer uten noe lavere fps. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 16. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2017 Så høyere oppløsning krever mindre av cpu? Ja, fordi da blir skjermkortet mer en flaskehals for ytelsen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. mai 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mai 2017 Så høyere oppløsning krever mindre av cpu? Ja, fordi da blir skjermkortet mer en flaskehals for ytelsen. Ah men tror ikke skjermkortet kan kjøre de nyeste spillene i 1440P alene på fult, da må det ny raskere ram og ny CPU til. Nå er alt på fult brotett fra Skygger og Textures, Alle de rare grafikk options spillet har som skal kreve masse som jeg sagte med sikkert har lagt til hadde null effekt på FPS. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 16. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2017 Som vi sa til deg før i tråden. Om du får overklokket din CPU til 4.2+ Ghz, så vil den ikke være en flaskehals for ditt 780Ti kort ved 1440p oppløsning. Nå ved standard frekvens, så kanskje litt, men det er veldig avhengig av hvilket spill du spiller. Nyere spill så er det nesten 100% skjermkortet som stopper deg. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2017 TS: Hvilket hk har du? Kjører mine 8 3770K på 4200. Nei kjører ikke standar intel kjøler på dem. Nei er ikke noob Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2017 Auto OC i BIOS er aldri en god idé. Selv om det funker, er manuell best. Okay, så nå. Volt er 1,321 på 4200 på mine i7-3770K. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå