Gå til innhold

Telia firedobler prisen for datapakker for mobilt bredbånd


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Det nærmer seg slutten av måneden, så jeg måtte logge inn for å kjøpe litt mer data. Ikke noe nytt der. Tidligere kunne man velge 40/80gb for 149,-/199,-. De har beholdt prisene, men nå får man 10/20gb.

 

Helt utrolig prisøkning. Chattet med de, og de kunne bare beklage... De forsvarer det på sine sider med at de nå har data rollover også på mobile bredbånd.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jøss, da er du heldig. Jeg kan velge mellom 5GB for 99, 10GB for 149 og 20GB for 249.

Og da har jeg 200 GB datapakke. Måtte titt og ofte kjøpe 40 og 80 GB tidligere.

 

Men, men. Blir vel fiber i hus snart. Da kan Telia ha det så godt. Deres tap, ikke mitt.

Endret av PHCTF
Lenke til kommentar

Grundig lei av de rasshølene nå. Mobilabonnementet mitt har 40GB, og det er for lite når jeg streamer HD-video på reise og på hytta.

Det er altså ikke utsikter til forbedring heller, bare prisøkning.

 

Telia:

 

DtB5ruDz_400x400.jpeg

 

 

 

Jeg har bestillt fiber fra Altibox på hytta, og går over til et mer folkelig mobilabonnement fra ICE.

Totalprisen blir billigere enn 40GB fra Telia. Hastigheten blir bedre, og det er ingen datakvote.

Med ubegrenset datakvote kan jeg si opp Riks-TV og streame Altibox TV-kanalene.

Og jeg kan velge HD eller 4K, i stedet for å konsekvent velge lavest oppløsning.

 

Telia har gjort alt de kunne for å bli kvitt meg som kunde, og ser nå ut til å lykkes. Rasshøl.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Noen som har klart å ringe Telia-sjefen personlig?

Han må jo ha et mobilnummer.

 

Jeg har regelmessig kontaktet Netcom/Telia de siste 10 årene med anbefalinger om dekningsutbygging, datakvoter og 3G.

Jeg bruker stort sett kundeservice-chatten, men har også brukt e-post.

De lover å ta henvendelsen videre til sin overordnede.

Ingenting skjer. De er fullstendig ubrukelige. Hyggelige folk på supporten, men det tok dem nesten 10 år å bygge 3G på hytta.

Da 3G endelig kom hadde 4G vært på markedet i 2-3 år allerede.

 

Hvor finner jeg mobilnúmmeret til norgessjefen?

Dette er ikke en kundehenvendelse. Jeg vil bokstavlig talt fortelle ham hvordan han skal gjøre jobben sin.

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...