Mixy Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Hei, Det nærmer seg slutten av måneden, så jeg måtte logge inn for å kjøpe litt mer data. Ikke noe nytt der. Tidligere kunne man velge 40/80gb for 149,-/199,-. De har beholdt prisene, men nå får man 10/20gb. Helt utrolig prisøkning. Chattet med de, og de kunne bare beklage... De forsvarer det på sine sider med at de nå har data rollover også på mobile bredbånd. Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 (endret) Jøss, da er du heldig. Jeg kan velge mellom 5GB for 99, 10GB for 149 og 20GB for 249. Og da har jeg 200 GB datapakke. Måtte titt og ofte kjøpe 40 og 80 GB tidligere. Men, men. Blir vel fiber i hus snart. Da kan Telia ha det så godt. Deres tap, ikke mitt. Endret 11. mai 2017 av PHCTF Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 11. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2017 Var det enda mer for 20gb? Da har jeg sikkert bare blingset. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 (endret) Grundig lei av de rasshølene nå. Mobilabonnementet mitt har 40GB, og det er for lite når jeg streamer HD-video på reise og på hytta. Det er altså ikke utsikter til forbedring heller, bare prisøkning. Telia: Jeg har bestillt fiber fra Altibox på hytta, og går over til et mer folkelig mobilabonnement fra ICE. Totalprisen blir billigere enn 40GB fra Telia. Hastigheten blir bedre, og det er ingen datakvote. Med ubegrenset datakvote kan jeg si opp Riks-TV og streame Altibox TV-kanalene. Og jeg kan velge HD eller 4K, i stedet for å konsekvent velge lavest oppløsning. Telia har gjort alt de kunne for å bli kvitt meg som kunde, og ser nå ut til å lykkes. Rasshøl. Endret 11. mai 2017 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Jepp. Heldig dere som har muligheten for Altibox. Må si jeg er misunnelig! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 (endret) Noen som har klart å ringe Telia-sjefen personlig? Han må jo ha et mobilnummer. Jeg har regelmessig kontaktet Netcom/Telia de siste 10 årene med anbefalinger om dekningsutbygging, datakvoter og 3G. Jeg bruker stort sett kundeservice-chatten, men har også brukt e-post. De lover å ta henvendelsen videre til sin overordnede. Ingenting skjer. De er fullstendig ubrukelige. Hyggelige folk på supporten, men det tok dem nesten 10 år å bygge 3G på hytta. Da 3G endelig kom hadde 4G vært på markedet i 2-3 år allerede. Hvor finner jeg mobilnúmmeret til norgessjefen? Dette er ikke en kundehenvendelse. Jeg vil bokstavlig talt fortelle ham hvordan han skal gjøre jobben sin. Endret 11. mai 2017 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Bytt til Telenor, så unngår du både magesår og høyt blodtrykk. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Langt ifra. De er verre. Jeg bytter som sagt til Altibox og ICE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå