Andrea Bruer Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Får plass i en litt stor lomme eller en liten veske.Møt verdens minste bærbare PC 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Nope, det har blitt laget mindre før så "verdens minste laptop" er en litt vel klickbait overskrift. https://en.wikipedia.org/wiki/Ben_NanoNote http://www.omgubuntu.co.uk/2012/01/the-ben-nanonote-the-worlds-smallest-linux-laptop eller litt nyere https://en.wikipedia.org/wiki/GPD_Win http://www.prweb.com/releases/windows-tablet-pc/wholesale-china/prweb14105874.htm 1 Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Raspberry pi er vel mindre? Er vel en kurant mini-pc med en 7" touchscreen festet på baksiden. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Pi er i utgangspunktet en stasjonær PC. Regner med at de mener masseprodusert bærbar, noe som uansett er feil Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 "Møt produktet som faller utenfor absolutt alle bruksområder" 6 Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 "Aktiv kjøling og Full HD retina-berøringsskjerm" "Skjerm: 7-tommers full-HD (1920×1200) IPS retina-berøringsskjerm, 323.45 piksler per tomme" Retina skjerm har den ikke. Retina er bare et "navn" / varemerke Apple har funnet på for sine skjermer med en viss pixeltetthet. 4 Lenke til kommentar
aPinkToTheLast Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 (endret) Jeg backet denne saken. Trenger den for så vidt ikke til noe som helst, men ble rett og slett fristet av gadget-faktoren.Jeg husker godt den første eee-pcen til asus. En stygg liten sak med dårlig ytelse, dog en billig laptop som jeg ikke angret på at jeg kjøpte.Gleder meg til denne kommer! Endret 11. mai 2017 av aPinkToTheLast 2 Lenke til kommentar
BlackOuT_205 Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Ganske spesielt at firmaet som utviklet denne har det de trenger for å gjøre dette, men de kjører en .asp side for å vise det frem -.- Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 "Møt produktet som faller utenfor absolutt alle bruksområder" Tja, enn om man ville sende en PC som brevpost? 1 Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 (endret) Dette var midt i blinken for meg. Har vært på leting etter phablet el en stund men dette er jo perfekt. Inn med Debian og tut og kjør. Flott oppløsning på skjermen, tastaturet virker å være helt ok og dermed noe som passer meg langt bedre enn en phablet eller ett nytt nettbrett. Nydelig unibody chassi som forhåpentligvis også bidrar til å lede vekk varmen. Om de hadde gått for kantløs skjerm så hadde de nok klart 8" kanskje også 9 tommers skjerm Bortsett fra å ha spart litt på skjermen så er neste minus jeg kan komme på er at de ikke har laget hengsler som på feks HP x360 spectre. Må si jeg har savnet de gode(!) gamle netbooks også kommer jommen denne :-) Flott reisefølge og langt mer brukervennlig enn nettbrett. Straks en kan bestille denne utenom indiegogo skal denne bestilles. Endret 11. mai 2017 av bojangles Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Forresten, hvem husker HTC Shift? Spørs om denne er egentlig "verdens minste". Lenke til kommentar
elling2 Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Da har jeg testa denne en ukes tid, og den lever opp til forventningene. Litt funky tastaturlayout, men god skjerm og akseptabel ytelse. Virker også svært solid, både hengsler og chassie. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 5. juli 2017 Del Skrevet 5. juli 2017 Da har jeg testa denne en ukes tid, og den lever opp til forventningene. Litt funky tastaturlayout, men god skjerm og akseptabel ytelse. Virker også svært solid, både hengsler og chassie. Støttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå